christhenoob Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hei! Jeg sitter å tenker på en måte å få brukt de tre skjermene jeg har tilgjengelig. Jeg har lenge trengt en oppdatering når det kommer til kort, da jeg for tiden har et 7950GT uten vifte (jeg spiller call of duty 4, kortet når lett 100 grader). uansett, jeg trenger da et kort med en av disse: - 3xDVI - HDMI + 2xDVI - 2xHDMI + 1 DVI Jeg har tidligere hatt et EAH 3870x2, som hadde fire DVI porter. Jeg føler at jeg er litt allergisk mot lyd, og dette kortet bråket noe infernalskt uansett hva, så jeg solgte det. Jeg trenger et kort som er bra nok til å spille COD4 på 1600x1200 med høye settings. kortene jeg har vurdert, og vet om som fyller kravene: - 4850x2 (har hørt at dette støyer utrolig) - 9800gx2 (blir kortet veldig varmt?) - GTS 250 (twintech versjonen som har hdmi + 2xDVI) Noen som har noen tips? Jeg har egentlig lyst til å gå for sistnevnte kort, da dette forhåpentligvis er billiger. MEN! Twintech GTS 250 finnes ikke i norske nettbutikker, noen som kan hjelpe her og? Takk for svar! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Du kan alltids kjøpe et high-end kort til gaming, og et billigere kort til den siste skjermen Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Ja.. jeg har tenkt tanken noen ganger, men har litt lyst til å kunne spille COD 4 over 3 skjermer.. går det forresten ann? men takk for tipset! jeg kan jo huske på det, og bruke det som løsning hvis ikke noe annet kommer opp Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Såvidt jeg kunne se i prisguiden var det bare EAH 3870x2 som hadde 4x DVI. Det går vet du Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 4850x2 har også 4xDVI, men som sagt.. det bråker så fælt (har jeg hørt) Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe og kjøre vannkjøling på det kortet heller. har forresten ikke peiling på hvordan man kobler opp og fyller og fikser slik vannkjøling =\ Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Såvidt jeg kunne se i prisguiden var det bare EAH 3870x2 som hadde 4x DVI. Det går vet du LEIT oppsett da :O men jeg er i tvil. har denne fyr'n da et bra skjermkort, og bruker matrox triplehead 2go for å få like bra kvalitet på de to andre skjermene? tror du forresten at det går ann å kjøre et slikt oppsett, men med 22 - 24 - 22 skjermer? takk for svarene hittil Endret 28. april 2009 av christhenoob Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det er ikke vanskelig, og du vil få hjelp på forumet til det uansett Men , det koster med vannkjøling Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Jeg fant et alternativ! http://picasaweb.google.com/skipper.com/48...900848618063522 Her ser vi en artig løsning med to stk Zalman VF900. (Flere bilder i den linken) Fant i dette forumet: http://forums.extremeoverclocking.com/show...ad.php?t=308973 Det kan kanskje være noe å vurdere? Endret 28. april 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 That's nice! tusen takk for hjelpen her.. Vel, jeg tenkte på matrox triplehead2go nå, og det blir nok dyrere å kjøpe dette. først trenger jeg jo et relativt bra skjermkort, og det koster fort 2000kr, + matrox greia etterpå da, så er det mer enn jeg har råd til! men løsningen som denne fyr'n har dratt på 4850x2 ser bra ut, tror kanskje jeg går for det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå