Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Fikk varsel om nedsatt i Orden.

Gjest Slettet-INkUtP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-INkUtP

I dag fikk jeg den gledelig melding om varsel om nedsatt i ordenskarakteren min pga for mye ugyldig fravær.

Jeg har tilsammen 13timer og 0 dager hvor alt er ugyldig.

13 timer er jo ingenting, og fikk med meg i fjor at grensa for nedsatt var 20t ugyldig.

Noen formeninger om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-INkUtP

Nei man får ikke annmerkning for en time man ikke møtte opp til, man får fravær, enten gyldig eller ugyldig. Spørs hva grunnen er.

Lenke til kommentar

Hos oss var en time ugyldig fravær ekvivalent med en anmerkning, uansett grunn. Oh well ... Jeg fikk LG i orden, det har da blitt folk av meg òg. Samtidig var det lik at hvis du fikk en varsel, skulle du få den i god tid - slik at du faktisk kunne ta deg sammen. :)

Endret av Billy-the-kid
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Jo varsel er en advarsel om at man må skjerpe seg, men faen i helvette, syns den var drøy og jeg er i siste året på vgs nå+at pops klikka som en okse når han leste brevet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Isbilen: Mener du etter VGS? da er det forsvaret så PHS etter forhåpentligvis tre år i forsvaret med utenlandstjeneste o.l

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Tror ikke det er veldig gunstig å ha nedsatt i politihøgskolen for å si det sånn. Forsvaret ser ikke på karakterer bortsett fra hvis man skal gå befalskole eller krigsskole.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Nei, fordi man får ugyldig av å ha kjøretime o.l. Kommer man for sent med 30 min til en time får man 1 time fravær eller annmerkning.

Husker jeg spurte om å gjøre det ene fraværet til anmerkning og da forsvant hvertfall fraværet på oppad og ble satt til en annmerkning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Til Isbilens første innlegg.

Jeg har 7 forskjellige fravær registrert.

1- 1 timer

2- 3 timer

3- 1 timer

4- 2 timer

5- 2 timer

6- 2 timer

7- 2 timer

ikke mye enkelt fravær egentlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...