Gå til innhold

HW-fotball 15. august 09, kl. 13:00 utenfor Østbanehallen - BE THERE!

DJ_Dark

Møtetid & møtested  

46 stemmer

1. 1. Hvor skal vi møtes / hvor møter du opp?

• Oslo S - tigeren
      24
    • Oslo S - under den store tavla
      4
    • Ekeberg
      10
    • Spisested
      2
    • Annet sted [vennligst utdyp]
      6
  2. 2. Når skal vi møtes / når møter du opp?

• 11:00
      11
    • 12:00
      13
    • 13:00
      22
    • 14:00
      11
    • 15:00
      9
    • 16:00
      15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg, JohndoeMAKT, Milanjo og MSg.

MSg dro etter omtrent en halvtime fordi han skulle møte noen andre, mens JohndoeMAKT dro etter vi hadde vært på Egon.

Så gikk jeg og Milanjo rundt i Oslo og gjorde alt og ingenting frem til han tok toget ca 16:30, og jeg tok toget hjem ca 17:00 :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Var jo bare 37 stemmer på avstemningen, så at det ikke kom flere enn 4 er jo helt naturlig.

Men når det allikevel lå litt i kortene at vi skulle bli ca 12 er det kjipt når en plutselig blir så få da, etter min mening.

Lenke til kommentar
Uhm, trodde at du ikke skulle?

Det stemmer, men jeg hadde en halvtime å slå ihjel før jeg skulle videre så joinet en stakket stund.

Men hyggelig å hilse på JohndoeMAKT og Milanjo, samt trivelig å hilse på Torger igjen.

Lenke til kommentar

Jeg _elsker_ det! Det finnes ikke noe bedre; verken på historiesiden, animasjonssiden, musikksiden eller noe. Det har alt, og gjør at man ikke klarer å slutte å spille det. Historien i spillet (om Willie) er så utrolig fengende og sår, samtidig som den er humoristisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Noe av det som satte meg ut var bl.a. alle de ulike og veldig lange historiene som er skrevet på veggen i den ene grotta du kommer inn i etter å ha løst et sånn skyvespill. Jeg mener, kom an, hvem har tid til å lese alt det? :p

Lenke til kommentar

Haha, beste er at du faktisk gå hele veien xD Tror det er 38 "vegger" bortover og det tar 8 sekunder (mener jeg å huske) å gå en vegg xD

Delvis spoiler/solver:

Men husk; skriv ned alt du tror du kan komme til å trenge. Hører du lyder mens du ser på ting, noter ned når lyden kom (og hvilken lyd det var). Tro meg, det er en grunn til at lyden er der :b

Endret av MSg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...