Gå til innhold

HW-fotball 15. august 09, kl. 13:00 utenfor Østbanehallen - BE THERE!


DJ_Dark

Møtetid & møtested  

46 stemmer

  1. 1. Hvor skal vi møtes / hvor møter du opp?

    • Oslo S - tigeren
      24
    • Oslo S - under den store tavla
      4
    • Ekeberg
      10
    • Spisested
      2
    • Annet sted [vennligst utdyp]
      6
  2. 2. Når skal vi møtes / når møter du opp?

    • 11:00
      11
    • 12:00
      13
    • 13:00
      22
    • 14:00
      11
    • 15:00
      9
    • 16:00
      15


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den pollen var korrupt. Det treffet var en eneste stor parodi på hvordan ting skal gjøres. Han som "arrangerte" det skulle jo ikke en gang på treffet, Wheelman tok jo over styringen på det (hvis jeg ikke husker feil). Alt var fiasko. Til og med whiningen etter treffet om at de som faktisk hadde betalt (og mer enn de skulle) ble beskylt for å ha stukket av uten å betale gjorde treffet til et mindre hyggelig arrangement.

 

Laser er ikke gøy; synes jeg hvertfall.

Lenke til kommentar
Den pollen var korrupt. Det treffet var en eneste stor parodi på hvordan ting skal gjøres. Han som "arrangerte" det skulle jo ikke en gang på treffet, Wheelman tok jo over styringen på det (hvis jeg ikke husker feil). Alt var fiasko. Til og med whiningen etter treffet om at de som faktisk hadde betalt (og mer enn de skulle) ble beskylt for å ha stukket av uten å betale gjorde treffet til et mindre hyggelig arrangement.

 

Laser er ikke gøy; synes jeg hvertfall.

 

Hææ? Nu henger jeg ikke helt med... Men jeg veit i hvert fall om en god løsning på det med regning, nemlig Egons! For der bestiller du sjølv og betaler i forhånd før maten din kommer.

Lenke til kommentar

Da var ny poll med møtested og tidspunkt oppe, og annonsering på vei - er for lite liv her.. Jeg gjentar samtidig en viktig linje fra den nyoppussede førsteposten:

Jeg ber samtidig om at de som har planer om å møte opp, være kjente eller ukjente brukere, oppgir dette her i tråden så vi får litt oversikt. Det er foreløpig ikke bestilt noen bord noe sted, grunnet uvisshet rundt hvor mange som har planer om å delta. Planen blir da å se hvor mange som møter opp på dagen, for så å bestille bord med en gang - det skal gå fint.

 

EDIT: Maste meg akkurat til global annonsering. :cool:

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...