Gå til innhold

HW-fotball 15. august 09, kl. 13:00 utenfor Østbanehallen - BE THERE!


DJ_Dark

Møtetid & møtested  

46 stemmer

  1. 1. Hvor skal vi møtes / hvor møter du opp?

    • Oslo S - tigeren
      24
    • Oslo S - under den store tavla
      4
    • Ekeberg
      10
    • Spisested
      2
    • Annet sted [vennligst utdyp]
      6
  2. 2. Når skal vi møtes / når møter du opp?

    • 11:00
      11
    • 12:00
      13
    • 13:00
      22
    • 14:00
      11
    • 15:00
      9
    • 16:00
      15


Anbefalte innlegg

Btw, det stilles krav om at alle spiller. Full eller ei, det kan da ikke ha så mye å si for spillet dere :lol:

Hørte du det TøseGuri, hæ? Hæ?

 

 

<3

Hvis det blir 16-årsgrense på RedBull, kan jeg kjøpe for deg hvis du gir meg penger :love:

:love:

 

Regner med at jeg får kjøpt nede på Ica`n her, stamkunde jeg :p

 

stamkunde eller ei, er det 16års aldersgrense så har de ikke LOV å selge den til deg! da kan butikken bli stengt pga salg til mindreårige

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fotball spilles best i tilnærmet edru tilstand, hvis ikke blir man bare skadet.

 

Det er korrekt, dog har jeg ikke noe imot at folk på andre lag enn mitt er litt børstne... :wee:

 

Krav om at alle skal spille Blarcky? HAHAHA

 

Du er på et forum fullt av nerder, forventer du at folk skal spille så har du havnet på helt feil forum.. ;)

 

Om jeg drar er det ikke for fotballen, men for å kose meg med forumfolk og alkohyler. ^^

 

1. Ja, det er krav. Basta

2. HW-fotball09

3. Alle tre kan kombineres

 

Vel, om du skal spille med regler så, men nå mener jeg fotball spilles best med få regler og grove taklinger bakfra i lyskehøyde.

 

Din gærning! Vi skal spille med ordentlige regler, jeg er stor motstander av besudling av den edle sporten fotball!... Av den grunn kan jeg nesten ikke fordra å se kamper på eliteserie-nivå. Det handler jo ikke om fotball lenger, det handler om å vinne på alle mulige måter! :angry:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ikke lag slike krav, jeg ser dette som ren kos, hvor de som vil kan underholde resten med nerdefotball på høyt nivå :)

 

Det samme sier jeg.

¨

En klarer aldri å tvinge alle til å spille uansett.

Dessuten ha jeg en gammel skade i ankelen som i verste fall kan føre til at hvis jeg prøver å spille fotball er jeg halvveis invalid neste dag. Så på grunn av dette skal du nekte meg å delta Blarcky?

Lenke til kommentar
Ikke lag slike krav, jeg ser dette som ren kos, hvor de som vil kan underholde resten med nerdefotball på høyt nivå :)

 

Det samme sier jeg.

¨

En klarer aldri å tvinge alle til å spille uansett.

Dessuten ha jeg en gammel skade i ankelen som i verste fall kan føre til at hvis jeg prøver å spille fotball er jeg halvveis invalid neste dag. Så på grunn av dette skal du nekte meg å delta Blarcky?

 

Det var da voldsomt så hissige folk skulle bli da... :)

det var en slags halv-spøk :p Jeg kan da ikke gjøre noe med hvorvidt folk skal spille eller ikke, dog setter jeg stor pris på at flest mulig spiller :fun: jeg digger fotball, jo flere jo bedre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...