Jo Are Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hei Har lyst på sofa, men siden det er så dyrt å kjøpe i butikk har jeg sett på finn.no. Der har jeg faktisk funnet en del fine og relativt billige sofaer jeg kunne tenkt meg, men så kommer jo dette med frakt da. Er det noen som vet om posetn tar på seg å frakte noe så stort som en sofa? Og hva vil i så fall dette koste sånn ca? Tenker da på en vanlig 2 til 3 seter. Takk for svar Lenke til kommentar
Loko Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Tviler sterkt på at du får en selger til å pakke inn en sofa, for så å frakte den til postinnleveringen. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Tviler sterkt på at du får en selger til å pakke inn en sofa, for så å frakte den til postinnleveringen. Tenker på et firma som selger brukte møbler, har sendt mail så får svar i løpet av dagen. Kan tenke meg til at det blir dyrt da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Les på posten.no. Posten tar ikke tyngre pakker enn 35 kg, og har strenge regler for størrelse (lengde og omkrets). Sofa går ikke. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Tollpost eller budfirmaer kan sikkert frakte for deg. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Tollpost eller budfirmaer kan sikkert frakte for deg. Du vet ikke hva de tar for det? Varriere kanskje med avstand? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Varierer med vekt, størrelse og avstand. De gangene jeg har brukt transportfirmaer så har jeg blitt overrasket over hvor billig det er. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Bring gjør vel det, de er en del av posten. Lenke til kommentar
nls Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 jeg vil anbefale deg å forespørre her : http://www.bring.no/Produkter+og+tjenester...andard/2597.cms Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Regn med 4-6 tusen for slik frakt. Har du tillgang på bil så skal man bo langt ute i ødemarka for at f.eks en ikeatur ikke lønner seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå