Pinky2 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hvis noen har lyst å lage et lite c++ program-forslag for meg så er jeg evig takknemlig. Jeg sender evt på PM. Lenke til kommentar
Vintage Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Litt optimistisk av deg å håpe at noen gidder dette, men du kan begynne med å ligge ut her i tråden hva det går i så kanskje noen snille sjeler hjelpe deg. Det skal ikke være store greiene. Poenget med forumet er å spørre om hjelp til noe du holder på med, ikke be om å få noe laget. Lenke til kommentar
Pinky2 Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Starter med å spørre om hva funksjonen atan() gjør ? Lenke til kommentar
eught Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Starter med å spørre om hva funksjonen atan() gjør ? Tangens invers. Altså for å finne ut hvor mange grader en tangens-verdi er. Første google-søk ledet meg hit. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hvis noen har lyst å lage et lite c++ program-forslag for meg så er jeg evig takknemlig. Jeg sender evt på PM. Et program KUN for å manipuere farten på viftene til en PC Foretrukket med latterlig simpel GUI da. Lenke til kommentar
Pinky2 Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Hvis noen har lyst å lage et lite c++ program-forslag for meg så er jeg evig takknemlig. Jeg sender evt på PM. Et program KUN for å manipuere farten på viftene til en PC Foretrukket med latterlig simpel GUI da. Det er nok ikke det jeg er ute etter..heller ikke noe GUI..helt annen oppgave på skolen som jeg nødig vil legge ut..den tar gjerne 10 min for de som er stødig..bare jeg vet hvilken oppgave det er snakk om.. Endret 29. april 2009 av Pinky2 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Du får spørre når du lurer på noe. Svært få er interessert i å gjøre oppgavene til andre. som eught sier, er atan invers tangens. På kalkulatoren din ser denne slik ut: tan-1 asin, og acos er likedan, bare for sinus og cosinus istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå