Stjernestøv Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 For å sette det på spissen: Jeg jobber på en bensinstation. Dersom vi har glemt å justere prisen opp etter en prisstigning; skal vi da kunne kunne kreve våre kunder for mellomlegget for å dekke inn "tapet"? Nei! Det er vårt ansvar å sette rett pris på drivstoffpumpene selvfølgelig. Kundene våre kan ikke klandres for vår sløvskap. Her taper bedriften sansynligvis lite om ikke noe i det hele tatt. Det er useriøst og skammelig av dem å kreve kunden for mer penger etter at salget er gjennomført! Har ikke giddet å lese hele tråden. Hvem firma er det snakk om? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hvem firma? Hvem? Seriøst? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 dataspesialisten.no ja... http://dataspesialisten.no/InfoCompany.aspx Les nederst: "Vi tar forbhold til trykk feil" Tror de fleste ser hva det egentlig SKAL bety, men... "Truer" kunden med advokat ja. Det værste som skjer er at du må hive 39 brukte minnekort i en skitten konvolutt og sende det inn. Ånei, ånei... fatter ikke at de gidder. Blir morro å høre hva utfallet blir. Edit: Jeg fant, jeg fant: http://www.dataspesialisten.no/InfoTerms.aspx "Dersom det har forekommet skrive- eller trykkfeil av vesentlig størrelse fra Dataspesialisten AS side, i annonser o.l. og/eller i nettbutikken som er større enn 15% av normal utsalgspris, kan Dataspesialisten AS ensidig endre, slette eller avvise ordre. Dette gjelder selv om kunde har mottatt ordrebekreftelse eller lignende. Slike feil må imidlertid korrigeres i løpet av rimelig tid etter at feilen er oppdaget." Tolk det som dere vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå