Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

trenger Tips til ereksjon

Gjest Guest_Roar_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Roar_*

Hei! Jeg er en gutt på 18 år som har vært sammen med kjæresten min i 4 måneder nå. Først tok det nesten 3 måneder før vi først hadde sex, dette var rett og slett fordi jeg ikke fikk ereksjon. Da jeg først fikk den opp, hadde vi sex en 8-12 ganger i løpet av en og samme helg.

Etter dette har jeg prøvd å få den opp en 5-7 ganger sammen med kjæresten, men får den rett og slett ikke opp lenger. Jeg tenker på det hele tiden med en gang vi legger opp til sex. han er ikke 100% slapp, men blir ikke stiv nok til å ha sex.

Og om jeg får den stiv, må jeg få den inn nesten med en gang, ellers blir den slapp igjen nesten med en gang! Da gjør det også vondt for dama de første minuttene.

Skjønner ikke greia, det er sykt irriterende både for meg og dama! Tips? lignende problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Roar_*

Jeg onanerer foresten også daglig, noen ganger blir den ikke helt stiv da heller, men som oftest er det null problem

Lenke til kommentar
Jeg tenker på det hele tiden med en gang vi legger opp til sex.

Tror ikke dette kan være problemet, at det ligger i det psykiske?

Slapp heller av, sex skal jo være moro. ;)

Jeg ville også prøvd å gå en uke uten å runke, så prøve å ha sex med dama. Bare for å være litt ekstra kåt når man først setter igang (ja, gutter kan spare opp kåthet tenk!).

Endret av Lundefugl
Lenke til kommentar

Hadde det lignende i starten jeg også. Begynte å tenkte "nå må du ikke miste ereksjonen" osv, noe som selvsagt førte til at minstemann pekte feil vei. Bli trygge på hverandre.. Snakk med kjæresten din om det, og le heller av det. Da skal du se at den peker oppover etterhvert :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Viking_*

Du er nok for opptatt av problemet, høres det ut som. Runking skal ikke gå utover din "tilstand" når du har eller forsøker på et samleie med din partner. Heller tvert imot. Men er du kanskje for brutal når du runker. Prøv gjerne å variere litt når du er alene. Bruke hele kroppens erogene soner og ta deg god tid. Husk at et samleie ikke er en sportsgren. Hvis jeg hadde vært deg, hadde jeg avtalt et sameleie med partneren min tidlig om morgenen når dere begge våkner sammen i samme seng. Da er dere gjerne avslappet og "fine" begge to og tiden for et deilig og langt samleie er tilrettelagt. Lykke til. Hvis det ikke hjelper anbefaler jeg å snakke med fastlegen din om dette.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...