Gå til innhold

Ny Iphone Kopi - tips


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Nå skal jeg kjøpe meg en ny telefon. Siden jeg ikke er noen stor fan av Apple, men har sansen for Iphone så blir det en kopi. Pluss budsjettet er litt for stramt for en Apple Iphone.

 

Så jeg behøver noen tips og anbefalinger om hva som er likest å kjøpe.

 

Har litt lyst på en sånn Mini Iphone, fra DealExtreme.com. Noen synspunkter?

 

- Har forøvrig 1500kr

- Har tele 2 abonnemang, så telefonen må være ulåst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stort sett samtlige telefoner fra HTC er å anbefale. De ligner på iPhone, men bruker Windows Mobile istedet for Apples system. De er nok mye dyrere enn det budsjettet ditt tillater, men tror ikke du får en brukbar touchscreen- telefon som minner om iPhone til noen særlig billig pris. :no:

 

Har litt lyst på en sånn Mini Iphone, fra DealExtreme.com. Noen synspunkter?

Er det aPhone du henviser til ?

Slike telefoner pleier å være noe dritt; typisk at en åpner den opp av pakka og oppdager at den ser jævlig ut og har langt i fra samme funksjonalitet. Antageligvis et eller annet halv-ulovlig produkt fra Kina. :thumbdown:

 

Hadde en iPod-klone engang, var nesten identisk utseendemessig, men ble så dritt lei av det dårlige produktet at jeg kjøpte en original mp3-spiller. ;)

Lenke til kommentar
Så de er ikke å anbefale?

 

Hva med en slik da : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20285

 

Jeg hadde aldri kjøpt en, men du kan helt sikkert gjøre et røverkjøp. Så på kommentarene nedenfor på DX sin annonse, og det virket som det ikke var et veldig dårlig produkt. Å uttale seg om det er et bra produkt eller ikke er umulig for en som ikke har prøvd denne telefonen. Men anbefaler å spare i en mnd til å kjøpe en merke-tlf, f.eks som HTC.

Lenke til kommentar
Tipper den kommer i slutten av neste uke.

 

Han jeg prata med sa det var en veldig bra telefon med flere muligheter enn på en Iphone. Du slipper å bruke Itunes for å føre over musikk også, noe som er et pluss.

 

Har'n kommet enda? :) Spent på denne lille tassen..

Lenke til kommentar

Har ikke kommet enda nei. Har ikke fått bestilt, fordi lageret var tomt. Tror jeg heller skal gå for en Nokia 5800 jeg. Har lest litt rundt om kring og det sies at telefonene er svært dårlig. Dårlig responstids, dårlig batteri kapasitet, dårlig byggekvalitet. Det er heller ikke norske taster på denne, men det skal vel gå fint uten også.

 

Jeg får se hva det blir til.

Lenke til kommentar
Har ikke kommet enda nei. Har ikke fått bestilt, fordi lageret var tomt. Tror jeg heller skal gå for en Nokia 5800 jeg. Har lest litt rundt om kring og det sies at telefonene er svært dårlig. Dårlig responstids, dårlig batteri kapasitet, dårlig byggekvalitet. Det er heller ikke norske taster på denne, men det skal vel gå fint uten også.

 

Jeg får se hva det blir til.

 

 

Må innrømme at det høres lurt ut :yes:

 

Enten så kjøper man seg en iPhone eller så kjøper man seg et annet kjent produkt

Lenke til kommentar

Jeg tror og jeg ville spart litt mer og kjøpt fra et "skikkelig" merke. LG f.eks. kommet m Arena nå. Har den selv og er veldig fornøyd. Denne får du sikkert snart hos Tele 2.. Ellers kommer jo HTC Diamond 2 snart og; sikkert også med Tele 2 abonnement. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...