GileraSMT2003 Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Hei Jeg var på fest for en stund sia, så var det en som hadde den jevla kule hip-hop genseren, noen som vet hva den heter eller vilket merke??? Her er bilder av den Som du ser... istedet for snor til hetta, så er det kjede i stedet, bling bling hehe Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Tipper Leatherman har den. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Crooks and Castle har noe liggnende, viss ikke det er den. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Hvorfor er det der kult? Help me to understand. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Hvorfor er det der kult? Help me to understand. Fordi folk har forskjellig smak, derfor. Lenke til kommentar
GileraSMT2003 Skrevet 29. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Hvorfor er det der kult? Help me to understand. Fordi folk har forskjellig smak, derfor. det er stil også uansett er det noen som har linker plz??? vis jeg må kjøpe den i utlandet, så greit det jeg vil bare ha den eller noe liggnende Endret 29. april 2009 av GileraSMT2003 Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Det der må være noe av det styggeste jeg noen gang har sett! Hip-hop stilen kan for all del se bra ut, men styr unna den der. Om du på død og liv skal ha noe slikt, så får du lete litt rundt på nettet. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 uansett er det noen som har linker plz??? vis jeg må kjøpe den i utlandet, så greit det jeg vil bare ha den eller noe liggnende Kan du ikke google Crooks and Castle som Homme har kommet med allerede da, din late faen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 uansett er det noen som har linker plz??? vis jeg må kjøpe den i utlandet, så greit det jeg vil bare ha den eller noe liggnende Kan du ikke google Crooks and Castle som Homme har kommet med allerede da, din late faen. :!: http://www.google.no/search?q=Crooks+and+C...lient=firefox-a Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Selvom du skulle finne genseren ( eller en tilsvarende ) i en (nett)butikk så for all del, la den bli i butikken. Den var mildt sagt stygg. Subjektiv oppfatning Lenke til kommentar
Homme Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Ingen som har spurt om din subjektive mening eller Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Jeg vet det, men jeg kunne ikke dy meg. Følte for å redde et medmenneske fra et forferdelig klesplagg Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Jeg vet det, men jeg kunne ikke dy meg.Følte for å redde et medmenneske fra et forferdelig klesplagg Det kommer aldri til å skje, og det håper jeg du vet. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Hva kommer aldri til å skje ? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 At personen hører på deg og lar være å kjøpe den.. du har sikkert mange klær vi ville sterkt ha frarådet deg fra å kjøpe.. ville du hørt på oss, fremmede mennesker på et forum, om du virkelig likte de? Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Tviler på at jeg har så mange klær dere hadde mislikt, og jeg tviler også på at jeg hadde hørt på dere, med mindre alle, og da mener jeg alle, hadde fortalt meg at plagget var stygt Lenke til kommentar
Homme Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Nja, det jeg har sett av deg har ikke vært fryktelig positivt.. Men back on topic.. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Nei, men vi er forskjellige homme, selvom det ikke er positivt det du har sett så var det vel ikke det værste heller ? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Nja, standard VG1 egentlig.. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Skulle passe bra, går jo nettop VG1. Veldig få med virkelig særegen stil her, er vel pretty mainstream selv så skal vel ikke snakke for høyt. On topic : Har du funnet genseren noe sted ? Var det noe i den google linken som ble postet her ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå