@b Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Noen som har NES-spill å selge meg? Jeg har søkt en del på internett etter dette, men har ikke funnet noe. Så jeg lurer på om du som leser dette, vet om en plass jeg kan få kjøpt slike Nintendo-spill, eller om du eller noen du vet om har slikt å selge? Jeg har disse spillene: * Super Mario Bros m/ Tetris & Nintendo World Cup * Super Mario Bros 3 * Hogan's Alley * F-15 Strike Eagle Får man kjøpt så gamle spill på Spiderman nå for tiden? Håper på svar. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Har Super Mario Bros 3.... Men det beholder jeg! Var så dum for noen år siden å bytte en NES og en Sega Mega Drive 16 bit ( Begge med en god del spill) for et par PC- spill på Spiderman... Herregud, er det mulig.... *Slår meg selv* Lenke til kommentar
Bossman Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Har du sjekket på QXL? Har handlet fra et par svensker som har mye NES spill. Eller så har jeg også kjøpt endel fra England over Ebay, men da måtte jeg bytte NES visstnok, for den NES maskinen jeg kjøpte fra en her i Norge, ville ikke ta de spilla jeg kjøpte i England. Du kan også få kjøpt noe kassettgreier som du kan putte inn også spille inn i den igjen for at det skal virke. Heter vel Gamekey hvis jeg ikke husker feil. Håper noe av dette kan hjelpe Lenke til kommentar
@b Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Takk for svar. Jeg har ikke tenkt på QXL, for må man ikke være over 18 år for å være medlem? (Jeg er 16 nå ). Lenke til kommentar
Bossman Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Det er jeg faktisk ikke sikker på. Mener da det har vært folk under 18 der før. Det er jo bare å sjekke ut www.qxl.no det og prøve å registrere seg. Bruker sjelden QXL nå fortiden jeg. Lykke til! Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Har blitt skifta trur jeg ja... Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Takk for svar.Jeg har ikke tenkt på QXL, for må man ikke være over 18 år for å være medlem? (Jeg er 16 nå ). Hehe! Skal love deg at det er tusenvis av folk helt ned i 11-årsalderen som selger og kjøper på qxl, så det tror jeg er det minste problemet. Lenke til kommentar
@b Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Takk for svar.Jeg har ikke tenkt på QXL, for må man ikke være over 18 år for å være medlem? (Jeg er 16 nå ). Hehe! Skal love deg at det er tusenvis av folk helt ned i 11-årsalderen som selger og kjøper på qxl, så det tror jeg er det minste problemet. Fant ut at det ikke er aldersgrense nå lenger. Men for noen år siden registrerte jeg meg, og ble utvist pga alder. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg samler på NES spill og har litt over 20 stk, de fleste i orginal eske :-) Primært er det fra tyskland jeg bestiller (ebay.de) Lenke til kommentar
tcb77 Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 etter en opprydding for en stund siden fant jeg mario,russian attack og gunsmoke spillene til nes.Desverre så var det kun mario som hadde eske+manual.Noen som byr på disse? Lenke til kommentar
@b Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Ja... Hvor mye skal du ha for dem? 50? Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 kanskje de selger nes-spill på Spiderman i oslo. selger masse snes-spill der iallefall Lenke til kommentar
tcb77 Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 50kr?Da kan de like godt ligge i skuffa da......... Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Takk for svar.Jeg har ikke tenkt på QXL, for må man ikke være over 18 år for å være medlem? (Jeg er 16 nå ). Hehe! Skal love deg at det er tusenvis av folk helt ned i 11-årsalderen som selger og kjøper på qxl, så det tror jeg er det minste problemet. Fant ut at det ikke er aldersgrense nå lenger. Men for noen år siden registrerte jeg meg, og ble utvist pga alder. Da så Lenke til kommentar
Nothern Star Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg har: -Super mario bros -Mega man 3 -Mega man 4 -tennis -tom & jerry Ikke til salgs though! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 hvorfor ikke bare kjøpe seg en chippet xbox og spille alt som er på emulator? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 jeg har en chippet xbox, men det blir ALDRI det samme å spille NES spill på xbox... Kanskje noe med kontrolleren å gjøre? Ikke vet jeg. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå