Gaut1 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg trenger hjelp til å få GPS'en på mobilen min til å fungere. Jeg har en LG kc910 Renoir med A-GPS. GPS'en fungerer verken med den innebygde treningskameraten eller google maps. Har prøvd A-GPS og frittstående GPS, har oppdatert software til nyeste(Kc910_V10j), men GPS'en nekter fortsatt og reagere. Noen som har noe tips til hva jeg skal gjøre for å få den til å fungere? Lett masse rundt på nettet men finner ikke noe. Begynner å tvile på at telefonen kommer med innebygget GPS. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Du hvet at GPS koster sykt mye og bruke ikke sant? Det koster for data overføring hvær gang den laster inn nytt kart:P Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 jeg spurte om hjelp til å få GPS'en til å fungere. ikke hvor mye det koster. Koster ikke noe å bruke GPS(okei, A-GPS koster det penger for å bruke), men det koster for å laste inn kart som du sier. Derfor lar noen deg laste ned kartene til pcn for så og legge de over på telfonen og vips: Gratis kartnavigering(eller GPS som vi begge så fint kaller det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå