Gjest Mann 25 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg har plutselig fått en føflekk bak på leggen, jeg har nesten ingen føflekker fra før så jeg syns det var rart å plutselig få en ny. Den er blitt grå utenpå, og nå etterhvert har den fått en liten sort prikk inni. Syns dette er meget ubehagelig, og lurer på om det kan være noe farlig. (Den ser jo ikke direkte fin ut, men allikevel ikke like stygg ut til å være kreft utifra andre bilder jeg har sett) Har lagt til noen bilder, håper noen kan vurdere hva dette er: Bilde 1 er sånn den var først, bilde 2 er nyest. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hei. Det likner på insektstikk eller hudorm. Har du skvist på den? Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Har hatt sånne en del ganger, lot de bare være jeg, pella p åde også gikk de vekk etterhvert. Men jeg kan ikke dokumentere at de ikke er farlige. Lenke til kommentar
qhw9r8B3uA0F3dw Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) DmsfMujJL8qlJiQa Endret 15. juli 2018 av qhw9r8B3uA0F3dw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå