aLj Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Hei alle sammen! Holder på å skriver en essay som skal være ferdig til fredagen om hele krimbok-Norges Harry Hole. Problemet er at jeg kun har lest en bok av Jo Nesbø, og lurer derfor på om noen kunne hjelpe meg med å brainstorme persontrekk, karakteristikk og nevneverdige verdier. Tenkte jeg skulle skrive litt om måten han avviker fra sine opprinnelige intensjoner, og har en utrolig ufordragelig måte å ikke bry seg om noe. Håper det er noen ildsjeler her som kan gi meg litt krutt å gå på! Mvh, Alexander. NB: Forventer ikke å få ting lagt opp i fanget mitt her. Jeg har lest frelseren og snømannen. Derfor kunne jeg ha tenkt å høre litt om hva Harry har opplevd, og hvordan han har oppført seg i de andre bøkene, og om det er noen forandring på hans holdning og personalitet fra starten av serien til slutten. Endret 28. april 2009 av aLj Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Vel, han er jo alkoholmisbrukar, da. I den fyrste boka, Flaggermusmannen, gjekk det til helvete for ham ein stad i midten av boka. Han gjekk på rus og alkohol i nokon dagar. Men eg har berre lest Flaggermusmannen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå