Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Får nesten opp tastaturet på min MB pro (forrige gen.) Står at det kan være vanskelig og at man må gynge tastaturet litt. Fått opp toppen nærmest skjermen men der trackpaden er virker det som om den sitter bom fast. Hjelp. LØSt lol Endret 28. april 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Lalz. Marker det som løst hvis du fikk ordna opp i det. Si gjerne hva som var galt også. Har man sagt A må man si B Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Problemet var: Fikk ikke åpnet tastaturet med lokk på Macbook Pro forrige generasjon fordi det satt fast i bunnen ved toutchpad. Løsningen var: Hold i de øverste kantene ved skjermen og bøy forsiktig opp mot deg. Det er noen fester nederst som gjør at det sitter hardt. Hvordan kan jeg markere om en post er løst? Kan jeg slette egne tråder? Endret 28. april 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå