Fotofashion Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Eller hva no en man skal gi av tittel på bildet. 1. lyskilde Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Pent bilde, fin positur. Ville hatt litt mere lys på (danse)skoene? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) ja mulig det , jeg dempet lyset der for å løfte fokuset vekk derifra. hmm ser at srgb versjonen er mørkere en psd'en.. Endret 28. april 2009 av DeViSoR Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Jeg kunne skjønt at du ønsket å flytte fokus vekk fra føttene hvis du hadde kalt bildet noe annet enn Danserinne. Men her er det beinene som viser at det er en danserinne vi har med å gjøre ... Jeg selv ville nok ha valgt en jevnere belysning på jenta. Og muligens fått dempet dørene istedet. Synes vel egentlig at det ble en dør for mye der også. Tom Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Ein ting eg saknar veldig her: Uttrykk. Lenke til kommentar
SNratio Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Jeg synes hun har et uttrykk, og i mine øyne er øverste del av henne fint framstilt. Men beina mangler/er usynlige (særlig kinkig situasjon for ei danserinne) og jeg greier ikke å gi alle de svært veldefinerte dørene noen fornuftig funksjon i bildet. Det kunne kanskje ha hjulpet endel med mye tynnere DOF, så dørene bare illuderte dramatiske omgivelser, antyda noe. Nå er de overvettes til stede. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Helt enig med tomsi, dette er en danserinne, og verktøyet hennes er beina og føttene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå