bmwpower92 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hei skal på visning av en Toyota Mr2 1991 mod til helgen, og selgeren sier at frontruta kansje må skiftes + at førersetet har hull i skinntrekket. noen som vet pris på ny frontrute, gjennomsnittlig pris på skinn sportssete® eller pris på omtrekking av begge? om du ikke har det i hodet og ikke gidder å gjøre så mye om dette, så del gjerne linker osv. som kan lede meg til svar Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Mest sannsynlig 2000,- i egenandel til ny frontrute. Når det gjelder setene så blir det vel seende litt rart ut om du ikke trekker om begge. Skal dette gjøre profesjonelt og trekket være i skikkelig skinn flyr nok tusenlappene fort. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg vil tro det er enklere å skaffe seg et pent brukt sete eller to fra en delebil, og bare bytte det. Lenke til kommentar
bmwpower92 Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) har sett litt selv nå og funnet svar. ang. frontrute tror jeg at jeg "jukser" det til å later som det er forsikringssak en stund etter bilen er kjøpt. ... INFO TIL ALLE... GLASSKADER som tas på forsikringen fører ikke til bonustap. så det er billigere å betale egenandel på forsikringa en ei heil ny rute. Endret 28. april 2009 av bmwpower92 Lenke til kommentar
bmwpower92 Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Mest sannsynlig 2000,- i egenandel til ny frontrute. Når det gjelder setene så blir det vel seende litt rart ut om du ikke trekker om begge. Skal dette gjøre profesjonelt og trekket være i skikkelig skinn flyr nok tusenlappene fort. hadde forresten ikke tenkt å trekke om bare ett, men derrimot begge, mulig jeg var litt uklar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå