Black Star Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Vi har den på utstilling her på alnabru... Det er noe av det mest sexy jeg har sett fra apple ever Så den ser bedre ut enn på bildene som er lagt ut av den? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Bildet til hardware bildet til apple.no Håper at du ser at ipod-en er rå nå da Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Håper at du ser at ipod-en er rå nå da Synes ikke det jeg. Ser ut som en hvit plastdings for meg. Er plastikken så billig og skjør som den ser ut til, så hadde ikke jeg turt å ta den med meg noe sted. Og hva er det med den store runde dingsen på midten? Den ser jo bare stygg ut. Håper den ser bedre ut i virkeligheten enn på ett statisk bilde. Nei, blir nok Zen på meg tror jeg. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Det er et lag med hard gjennomsiktig plast rund det hvite greine du skal frem til Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Det er et lag med hard gjennomsiktig plast rund det hvite greine du skal frem til Ser sikkert finere ut i virkeligheten :-) Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Må vere eplekjekt med ny ipod. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Må vere eplekjekt med ny ipod. Haha, vittigper Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Men kan man bruke gammelt extra utstyr fra dei gammle på denne nye ?? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Men kan man bruke gammelt extra utstyr fra dei gammle på denne nye ?? hva slags utstyr vil du frem til?? Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Her er mange bilder av nye og gamle Ipod; http://www.stanc.net/ipod2/index.htm Fikk min 30GB på torsdag og er kjempefornøyd. Hadde den gamle 20GB i en uke, og liker den nye bedre + at det ble billigere. Utseendet kan ikke bli bedre spør du meg. Har fylt den med 15GB mp3 kodet med Eac/Lame alt preset standard og extreme, og den låter knallbra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 jeg mislikte sterkt det nye designet, for meg virker den nå som en plast-fjernkontroll som man bruker for å regulere senga på et sykehus.. menmen,whatever turns you on. for min del ville valget falt på en 40tb creative zen player Lenke til kommentar
Borgnjold Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Har skaffet med 15GB versjonen av IPoden, men jeg får ikke maskinen til å finne den. Har også forsøkt uten dockingstasjonen ved direkte tilkobling, men uansett når jeg skal overføre til "ekstern enhet" i Musicmatch finner den altså ikke IPoden.. Noen forslag? Annet programjeg kan benytte? Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Avinstaller Musicmatch og bruk heller Ephod; http://www.ephpod.com/ Dette er mye bedre og med flere muligheter. Her står hvordan man skifter ; http://www.xsorbit1.com/users/dennx/index....&num=1042655712 Her er også mye bra info; http://www.ipodlounge.com/forums/ Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Noen som har prøvd å jogge med sin IPOD? Isåfall funka det bra. Er hodetelefonene man får kjøpt til bra? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 det er 64 mb ram noe som burde holde i lange baner til jogging. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hmm.. Jeg kjøper ikke noen MP3-spiller før de får OGG VORBIS støtte. Ærlig talt, tenk litt Apple! Ogg er jo den beste komprimerings algoritmen. Og dessuten, hva skal jeg med en mp3/atrac/wma osv spiller når jeg har alle cd'ene mine kodet til Ogg Vorbis? ---------- Dessuten tror jeg Ogg ville vært gratis å integrere. Meeen, kanskje de må gjøre litt av firmwaren til iPod open source da? Kjenner ikke GPL inn og ut. Noen som har en MP3 Spiller med Ogg Vorbis støtte? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 trokke det tar saa veldig lang tid foer apple lager det i sin neste firmware. DE har jo muligheten til det saa hvorfor ikke . Men hva bruker du ogg vorbis til uansett. Har ikke en eneste sang hjemme som er ogg vorbis. Naar du har 10,15 eller 30 gb kan du jo bare rippe i mp3 format med litt bedre kvalitet siden du har en del plass. Hakke hoert forskjellen paa ogg vorbis og mp3 i samme bitrate(er det ikke det du maaler kvaliteten paa i lyd) Er den virkelig saa stor som du faar det til og hoeres ut som??? Lenke til kommentar
Stressles Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Nå støtter da den nye ipoden også AAC, sammen med den nye versjonen av iTunes og Quicktime 6. Synes selv AAC er helt topp, ripper i "høy" kvalitet ved 128 kbps. Dette gjør at filene bli små samtidig som lyden blir merkbart bedre Noen som vet om MusicMatch støtter AAC enda, eller ligger dette litt frem i tid? Lenke til kommentar
magnu.sa Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Da jeg kom hjem fra england i sommer var det en engelsmann som løp opp gate'en på gardermoen. Han hadde en iPod i hånden. Den misten han i gulvet mens han løp oppover gate'en. Han stoppet å sa **** før han plukket opp ipoden som fortsatt var på og spilte musikk for han. Det var ikke kommet en ripe i den engang. Altså, iPod tåler mye!!! Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Har ikke prøvd AAC selv, men ifølge tester er det bedre lyd på mp3; http://www.recordstorereview.com/misc/aacmp3.shtml http://www.xciv.org/~meta/audio-shootout/ Faktisk slår en godt kodet mp3 fil ved bruk av Eac med Lame encoding og alt preset standard/extreme, all annen komprimering når det gjelder lydkvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå