DesertGlow Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Til glede for alle musikkfantaster har Apple nå lansert en ny versjon av iPod. Les artikkelen her Lenke til kommentar
kpw Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Konge!! Må ha!! Men kan man bruke utstyr fra den gamle ipoden? Jeg tenker spesielt på radiosender saken som gjør at man kan spille av via radio. Det er vel det enkleste med en slik dings når poden skal brukes på mange forskjellige plasser?? Er det laget noe slikt for den nye og hvor får jeg tak i det i Norge?? Mvh KPW Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Det var litt av en rå mp3 spiller! Prisen var ikke avskrekkende heller, bare 3000 ca for en så rå spiller! Lenke til kommentar
ilex Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 den ser ut som en temperatur måler med den hvite plasten... -_- Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 SATAN !!!! Skulle venta litt med å kjøpt creative zen... Men sånn vil det jo alltid være, det vil alltid komme nye og bedre ting, men hvorfor måtte det skje så forbanna fort?!? Jaja, da får jeg vel bare gå rundt og prøve å innbille meg selv at Zen er bedre da Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Oi, så utrolig smud den nye spilleren er, tror kanskje det blir en 15gber på meg, skal til singapore på ferie, og der er det litt under 3000 for den. Med docking-station og gode greier. AtW Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Fikk min 20gb for en uke siden og var superfornøyd. Ble sur når jeg så at denne nye kom, men kom plutselig på at angrefristloven er en fin ting. :smile: Bestilt 30gb idag Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Apple blir større og større jo, får vi no konkurangse som gjør at pc prisene blir enda lavere tro? på bærbare maskiner? Lenke til kommentar
tore- Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Flere stygge feil i denne artikkelen: For 800 kroner ekstra får man 15 GB ekstra samt dockingstasjon, bæreveske og fjernkontroll Men får 15 GB totalt, ikke ekstra. Dere skriver at rullehjullet har blitt berøringsfølsomt, dette er forsåvidt riktig. Men det var den første 5 GB versjonen som hadde et fysisk rullehjul, ikke 10GB og 20GB versjonene. Er på en måte riktig, men siden 5 GB versjonen ikke har vært i produksjon på en svært lang tid så blir det litt feil. Dere skriver også at det er ukjent om firmwaren kan oppgraderes, det er feil. Den har alltid kunne latt seg oppgradere. Et eksempel på dette er jo USB2 støtten, som dere skriver en en software-oppgradering. Dette er feil, det en en firmware-oppgradering. (Mener jeg leste det på apple.ipod forumet). Spilleren er ikke så mye mindre som alle vil ha det til, den er 2 mm tynnere, men 2 mm lengre. Dere har også feil overskrift på html siden. "AMD missliker kjølepasta". Ikke riktig antar jeg. The god have spoken! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Flere stygge feil i denne artikkelen: For 800 kroner ekstra får man 15 GB ekstra samt dockingstasjon, bæreveske og fjernkontroll Men får 15 GB totalt, ikke ekstra. Dere skriver også at det er ukjent om firmwaren kan oppgraderes, det er feil. Den har alltid kunne latt seg oppgradere. Et eksempel på dette er jo USB2 støtten, som dere skriver en en software-oppgradering. Dette er feil, det en en firmware-oppgradering. (Mener jeg leste det på apple.ipod forumet). Sitat http://www.apple.com/no/ipod/: "*Synkronisering med USB 2.0 (kun Windows) krever tilleggsutstyret USB 2.0 + FireWire-kabel og en gratis programvareoppdatering (tilgjengelig i juni). " Ellers takk for rettelsene Lenke til kommentar
tore- Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Ah beklager. Men en ting er sikkert, du kan oppdatere firmwaren på ipoden. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 lurer på hvor hw.no var nå iPod fikk 10 og 20GB, fjernkontroll og bæreveske samt touch-hjul? (kan jo sammenlignes med: "hvor var du da oddvar brå brakk staven?) Lenke til kommentar
Borgnjold Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Kan noen fortelle meg hvor man får atk i 10 GB versjonen av I-Poden til 2990,- Billigste jeg har funnet i web-shoper er 4500,- !! Lenke til kommentar
Corn Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 www.apple.no selger de den for 2990kr Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Den ser jo direkte billig og "dårlig plastikk" ut, ivertfall på det bildet HW har lagt ut av den... Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 og frakten er gratis så kommer den på døra levert av TNT! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 kompisen min kjøpte 10gb v.1.5 ipod i går på macbutikken med fjernkontrol og bæreveske for 2400 kr Ipod så ikke billig ut!! Den var sinnsyk rå!! Mange tester har sagt at designet var skikkelig bra som artisten moby sa første gang han så en v.1 for første gang Uansett hvem som har designet denne greia, så fortjener vedkommende mer lønn! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 kompisen min kjøpte 10gb v.1.5 ipod i går på macbutikken med fjernkontrol og bæreveske for 2400 krIpod så ikke billig ut!! Den var sinnsyk rå!! Mange tester har sagt at designet var skikkelig bra Ser den mye annerledes ut enn på det bildet som er lagt ut i HW's artikkel? Den ser skikkelig billig ut, med elendig design, men hvis den ser mye råere ut enn på det bildet så skal jeg vurdere å kjøpe en. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Vi har den på utstilling her på alnabru... Det er noe av det mest sexy jeg har sett fra apple ever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå