Format71 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Men noen ganger funker det, og andre ganger ikke... Det er snakk om remote desktop fra en windows 7 maskin, til en vista maskin. Etter å ha skrevet inn brukernavn og passord, får jeg opp 'logger på..'-siden, men akkurat når den skal vise desktop'en, så blir jeg hevet ut... Det som gjør det merkelig, er at noen ganger fungerer det, og andre ganger ikke... Noen tips? -Vegar Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det er nye ting i RDP for Win 7 og Server 2008 R2 Prøv med å disable dette i Win 7 sin oppstarts RDP sesjon Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Har prøvd stort sett det som er å prøve av innstillinger på windows 7-maskina. Vista-maskina nekter å slippe meg inn... Finner ingen spor etter events på denne maskina. Får sjekke om det står noe i eventloggen på vista-maskina i morgen... -Vegar Update: Kommer inn fra XP-maskin, men ikke fra Win7 maskin. Klarer ikke finne noe i eventloggen - annet enn at noen har logget seg på, og så av igjen med en gang... Win7 build 7000-problem? Endret 30. april 2009 av Format71 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå