bollizz Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hei! Er ei jente fra Møre og Romsdal som lurer på om det er noen lesbiske/nyskjerrige jenter rundt om i området som er interessert i å hooke up? Jeg er veldig nyskjerrig på å rote med ei jente, har en guttekjærste som jeg har det bra sammen med, men likevel! Er det forresten feil av meg å f.eks ligge med ei jente mens jeg har kjærste? Blir jo å en måte noe annet? Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Vet ikke helt om det blir noe annet for gutten om du ligger med en jente fremfor en gutt. Jeg ville snakket om det me kjæresten din å hørt hva han mener. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Nei det blir ikke noe "annet" det er like galt som om du skulle ligget med en annen gutt. Syns jeg da, er sikkert andre med en annen oppfatning. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Er ikke gaysir bedre for denne typen ting? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Nei det blir ikke noe "annet" det er like galt som om du skulle ligget med en annen gutt. Syns jeg da, er sikkert andre med en annen oppfatning. Jeg er av en annen oppfatning. Om det bare var for å prøve ut, men uten følelser, ville jeg nok latt jenta mi gjøre det uten noen innvendinger. Ei som jeg var sammen med for et par år siden kom og var lei seg, hadde rota med ei jente på byen. Lurte på om jeg kunne tilgi ho. "Jepp, om du tar et bilde neste gang, så". Har den holdninga fortsatt @bollizz: Om du får noe napp her så tut og kjør! Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Personlig vil jeg ikke røre ved en eventuell kjæreste igjen hvis hun har slike tilbøyeligheter. SOrry, men da skaffer jeg ei som kun er mi. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Joda men det blir noe annet. Siden hun spurte her om det var ok så tok jeg det som at hun ikke hadde snakka med typen om det, og det å gå bak ryggen på noen med det syns jeg er galt uansett kjønn. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Om du gjør det uten å snakke med kjæresten din først er du nok utro ja. Endret 28. april 2009 av Christeven Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Spør typen din om det er greit. Er det greit så stikker du innom cupido eller gaysir og finner noen å ha deg med der. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Er det forresten feil av meg å f.eks ligge med ei jente mens jeg har kjærste? Blir jo å en måte noe annet? Dette burde du vel klare å tenke deg fram til selv..? Blir det feil av typen din og f.eks ligge med en annen gutte/jente fordi han er nysgjerrig? Og nei, det er ikke så "annerledes".. Du ligger likevel med en annen person. Har selv opplevd at ei av mine tidligere kjærester bare var "nysgjerrig", og det var ikke noe gøy.. Men om du snakker med han, og han synes det er greit så får du vel bare kjøre på.. Lenke til kommentar
Gjest Jente 16 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hvor gammel er du da? Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) dama mi har sagt det samme til meg at ein dag vil hu rote me ei jente, eg har sagt nei du får ikke lov. Grunnen til at eg sier nei er p.g.a eg blir sjalu. gidde ikke bli det... å eg true me å ligge me ei random vist hu finne på noe sånt. da blir hu stressa og klikke litt:P Hu sa også.. når den dagen kom kunne eg blitt me men aldri rørt hu andra... så blir jævli feil. viktigeste du må gjøre er å si ifra at du skal gjøre det til typen din... spørs koss holding han har til det, og ja... spørs kor godt du like han (me tanke på om du vil ver utro eller ikke) Bare for du har sex me samme kjønn gjør deg ikke mindre utro-.- så enkelt e det Endret 29. april 2009 av WillyWanker Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det her ser ut til å ha blitt en trend. Må være medieskapt, for det var ikke slik da vi vokste opp. Blir det slik snart at alle må bli swingers? Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 haha er vel å dra det litt langt, eller:P? sikkert mange som følte som før og, men sikkert mer folk som tenker over det nå som det begynne å bli mer godtatt. Har alltid vert mange swingers men kanskje di kommer ut av skapet snart di og:D.... men serriøst likte emne siden det angår meg ein del.. hadde vert gøy me noen flære svar. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det her ser ut til å ha blitt en trend. Må være medieskapt, for det var ikke slik da vi vokste opp. Blir det slik snart at alle må bli swingers? Endelig får folk leve ut sin seksualitet uten å bli styrt av religiøst overformynderi. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Helt greit å gjøre noe sånnt no selv om du har type.. MEN la nå han typen din få vite om det. Å bli ført bak lyset er et svik uansett hva man gjør "i lyset". Så ta deg en prat med han.. For alt du vet er han 100% positiv til det, ja og kanskje han oppmuntrer deg til det til og med.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Om du får lov, bør du også la han få lov til å ligge med ei jente. Da ville jeg gått med på det, ellers - never. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hei!Er ei jente fra Møre og Romsdal som lurer på om det er noen lesbiske/nyskjerrige jenter rundt om i området som er interessert i å hooke up? Jeg er veldig nyskjerrig på å rote med ei jente, har en guttekjærste som jeg har det bra sammen med, men likevel! Er det forresten feil av meg å f.eks ligge med ei jente mens jeg har kjærste? Blir jo å en måte noe annet? Nei, det blir ikke noe annet. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg syns du skal prate med kjæresten din først og fremst. Å gå bak ryggen til andre er alltid galt, uansett hva han/hun mener om saken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Vedder hundre på at trådstarter er gutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå