norbat Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Pga. sårbarhet i nylig utgitte 3.0.9 versjon, er det lagt ut en oppdatering: FireFox 3.0.10 Ref: http://www.mozilla.org/security/announce/2...fsa2009-23.html Endret 28. april 2009 av norbat Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Bra du sier i fra Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Rart at ikke firefox selv informerte om at ny oppdatering var klar. Har aktivert denne muligheten på alle pcene jeg bruker FireFox på og synes det er en av de bedre funksjonen at den selv sier fra når nye oppdateringer er klare. Men denne gangen sa den ikke fra på noen av pcene (inkludert virtuelle pcer) og jeg måtte selv trykke på "Søk etter nye oppdateringer" Så bra jeg så denne posten da!! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Rart at ikke firefox selv informerte om at ny oppdatering var klar. Har aktivert denne muligheten på alle pcene jeg bruker FireFox på og synes det er en av de bedre funksjonen at den selv sier fra når nye oppdateringer er klare.Men denne gangen sa den ikke fra på noen av pcene (inkludert virtuelle pcer) og jeg måtte selv trykke på "Søk etter nye oppdateringer" Så bra jeg så denne posten da!! We strongly recommend that all Firefox users upgrade to this latest release. If you already have Firefox 3, you will receive an automated update notification within 24 to 48 hours. This update can also be applied manually by selecting “Check for Updates…” from the Help menu. Dette gjelder alle oppdateringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå