Zzfff Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg skiftet varmtvannsbereder just nu, og lurer på et par ting.. *Hører noen merkelige lyder i vannkoblingen på toppen etter jeg fylte på vann igjen.. Kanskje dette er på grunn av første gangs bruk!? *Etter jeg hadde luftet ut/fylt på vann, er det nesten ikke trykk igjen i vannkranen på badet.. Alle andre kraner rundt om har godt trykk. Noen som har tips til hva som er galt/hva jeg kan gjøre? Takker for alle svar.. -Roy Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Kan være litt luft i systemet helt i begynnelsen som lager lyden. At kranen på badet er nesten uten trykk kan skyldes at dritt har kommet seg inn i røret. Gjelder det både varmt og kaldt vann på badet? Lenke til kommentar
Zzfff Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Takk for svar.. :-) Det gjelder både varmt og kaldt ja! Det var den kranen som sto på når jeg fylte opp varmtvannsberederen.. Kanskje prøve å skru av fronten på kranen da.. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Høres nesten ut som det har vært noe dritt som har tetta røra til den på badet. Men at den også skal ha tatt kaldtvann er litt rart. Muligens noe dritt i perlatoren helt ytterst? Evntuelt i selve blandemodulen i krana. Lenke til kommentar
Zzfff Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Lærte meg et nytt ord i dag og, 'perlatoren'.. :-p Tok den av og rengjorde.. Så nå spruter det som aldri før!! Tusen takk skal du ha for hjelpen!! mvh. Roy Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Fint det løste seg. Hender detløsner en del gammal dritt når VVS instalasjonen røres på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå