FrenZzY Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Hei Jeg skal kjøpe ny bærbar pc og har sett på denne. Det er en hp pavilion dv5-1199eo... ¨ Det jeg lurer på er om denne pc'en bråker og blir varm? Hvis noen har den så kan de også fortelle om andre evt. problemer... Endret 28. april 2009 av flw95 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Den pcen liknar mykje på min pc. PC'en min bråkar overhovudet ikkje! Han blir berre litt varm vis eg har latt han stå på veldig lenge og kjøre eit eller anna spel som krev stor yting heile tida. Elles bråkar han svært lite. Eg kan ikkje si om det gjelder for den pcen der også, men spesifikasjonane ser omtrent like ut. Lenke til kommentar
FrenZzY Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Den pcen liknar mykje på min pc. PC'en min bråkar overhovudet ikkje! Han blir berre litt varm vis eg har latt han stå på veldig lenge og kjøre eit eller anna spel som krev stor yting heile tida.Elles bråkar han svært lite. Eg kan ikkje si om det gjelder for den pcen der også, men spesifikasjonane ser omtrent like ut. Hvor var du kjøpte pcen din da? Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Eg har også ein HP Pavilion. Eg veit ikkje kvar foreldra mine kjøpte han, for eg fekk han i konfirmasjonsgåve. Men denne verken bråkar eller blir noko varm. Du kan jo sjekke ut: HP Pavilion dv9700 Notebook PC Og så kan du sjå om du finner nokon nyare utgåver av han. Eg er svært fornøgd med denne i kvartfall! Men HP Pavilion av eit eller anna slag er nok eit godt val. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå