JanVegard83 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det er Carmageddon, skal virke på XP men får bare lyd og skjermen blir svart og sier; Message: MODE NOT SUPPORTED. Hva er dette for noe og går det an å få åpna spillet i et vindu i stedet for fullskjerm? Har prøvd det i DosBox, det virka men hakker som pokker. Savner spillet skikkelig så hvis noen kan hjelpe meg med det hadde det vært flott! Lenke til kommentar
JanVegard83 Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Det er Carmageddon, skal virke på XP men får bare lyd og skjermen blir svart og sier; Message: MODE NOT SUPPORTED. Hva er dette for noe og går det an å få åpna spillet i et vindu i stedet for fullskjerm? Har prøvd det i DosBox, det virka men hakker som pokker. Savner spillet skikkelig så hvis noen kan hjelpe meg med det hadde det vært flott! Ingen som vet noe om dette? Skjerminnstillinger etc? Har huka av for windows95 komp modus og 256 farger og 640x480. Lenke til kommentar
JanVegard83 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Utrolig nok ingen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
THx1138 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Går utifra atdu har en lcd skjerm? Dette er vanlig melding man får når skjermen ikke kan vise forskjellige oppløsninger. Har du mulighet for å endre oppløsning for spillet før du starter det opp? Som feks en .cfg fil e.l? Ta en titt påforumsider for dette spillet, kan være du kan legge inn noen kommandoer i snarveien som endrer oppløsning, velg da en oppløsning som spillet støtter og som du vet skjermen din kan takle. Skulle tro det er der problemet ligger. edit: hvis du hadde lagt ved hva slags maskin du bruker med div. spec osv. hadde hjulpet. Endret 5. mai 2009 av THx1138 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå