thomas_goble Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Trenger et anlegg i en minibuss, har ikke kjøpt minibussen enda men den skal ganske høy lyd. Kvaliteten på lyden driter jeg i siden når man er full hører man ikke forskjell. Vet ikke helt hvor stor den kommer til å bli, men noe mellom 10 og 16 seter. Kan så og si ingenting om billyd. Trenger hjelp til alt egentlig, høyttalere, forsterkere, kobling, hvor mye av hva, cd-spiller osv. Det kan ikke koste sånn super mye heller. Maks 10 000,- og da strekker vi oss ganske langt så noe rundt 5 000,- er helt ok. Vet heller ikke helt hvor denne tråden skal postes, men det funker vel her. /Thomas Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 For 5000 får du ikke så mye. Jeg hadde sjekket litt på finn.no og lignende etter brukt. Ellers kan du ta kontakt med forskjellige bilstereo butikker å få pakke tilbud. Lenke til kommentar
thomas_goble Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17227593 Vil dette duge? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Dette så bra ut til den prisen. ihvertfall i følge specs. Du er væll klar over at du må ha dette anlegget på nett strøm? Lenke til kommentar
thomas_goble Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Så det funker ikke å ha det i minibussen mens vi kjører? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ikke med den forsterkeren. Da må dere eventuelt kjøpe bil forsterker til å drive de høytalerne å da tror jeg det blir dyrt. Lenke til kommentar
thomas_goble Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Keen på å komme med noe bra forslag til å kunne bruke de høyttalerne i en minibuss? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå