ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Du må kjøpe Uncharted Drake's Fortune. Blant top 3 beste spillene til PS3 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Little Big Planet er fantastisk. Men siden du er fjortis kan det hende at spillet er for barnslig for deg.(Ikke stygt ment, det er bare veldig mange i din alder som er livredde for å bli stemplet som barsnlige og dermed unngår f.eks Mario-spillene, pga. barnevennlig visuell stil og gameplay)) Call of Duty MW er utvilsomt sinnsykt bra. Men det samme er oppfølgeren World at War. Jeg ville gitt begge en sjanse, det er godt å kunne bytte på disse to for variasjons skyld. Uncharted er sinnsykt bra. Ingen flerspiller, men du kommer sannsynligvis til å spille spillet flere ganger. Det bør også være mulig å finne spillet billig. Og til slutt: Metal Gear Solid 4! Er i utgangspunktet et snikespill, men hele spillet kan også spilles fra førstepersonsvinkel. (Men hvem gjør egentlig det?) Kanskje det spillet med høyest produksjonsverdier gjennom tidene, og utrolig gjennomført. Men det er nok en fordel å ha spilt forgjengerne. Endret 2. mai 2009 av Jakoozie Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 [...] Metal Gear Solid 4 - 175kr Assasins Creed - 97kr [...] på spillene står det 15 men i norge er det 18 på begge hehehe hvartfall på assasins creed. men ja, var innom elkjøp i dag... 699 for en dualshock 3 sixaxis kjøper nok over nett fra elkjøp og bestiller de to spillene du linket til i dag men da jeg kjøper de, tilsammen kommer de jo over 200 kr, må jeg betale noe i tilegg da? ja, og du, hva er den gio triggern for noe? Nei, det gjør ikke noe at prisen til sammen blir over 200kr. Play.com sender alle forsendelser separat, slik at en og en går igjennom tollen. De triggerene klipses fast på L2 og R2 knappene, slik at de "buler uttover" i stede for innover, på samme måte som på xbox-kontrolleren. Gjør de litt mer behagelige å bruke over tid, særlig i spill som bruker disse knappene mye. Men nå skulle jo du så å si kun ha skytespill, og da er ikke poenget like stort. Uansett, jeg digger de Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Anmeldelse av Fallout 3 er her: http://www.spillverket.no/artikler/fallout_3/57353 Lenke til kommentar
haakl Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 [...] Metal Gear Solid 4 - 175kr Assasins Creed - 97kr [...] på spillene står det 15 men i norge er det 18 på begge hehehe hvartfall på assasins creed. men ja, var innom elkjøp i dag... 699 for en dualshock 3 sixaxis kjøper nok over nett fra elkjøp og bestiller de to spillene du linket til i dag men da jeg kjøper de, tilsammen kommer de jo over 200 kr, må jeg betale noe i tilegg da? ja, og du, hva er den gio triggern for noe? Nei, det gjør ikke noe at prisen til sammen blir over 200kr. Play.com sender alle forsendelser separat, slik at en og en går igjennom tollen. De triggerene klipses fast på L2 og R2 knappene, slik at de "buler uttover" i stede for innover, på samme måte som på xbox-kontrolleren. Gjør de litt mer behagelige å bruke over tid, særlig i spill som bruker disse knappene mye. Men nå skulle jo du så å si kun ha skytespill, og da er ikke poenget like stort. Uansett, jeg digger de ok, takk for det kanskje jeg kjøper med to par av de :] men hvis jeg skal kjøpe killzone 2 (£34.99) kommer det noen ekstra utgifter da? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 ok, takk for det kanskje jeg kjøper med to par av de :] men hvis jeg skal kjøpe killzone 2 (£34.99) kommer det noen ekstra utgifter da? Jepp, det blir noe dyrt Killzone 2 - 341kr MVA(25%) - 85kr Tollgebyr (fra Posten) - 103kr (forenklet fortolling) Totalt - 529kr Lenke til kommentar
haakl Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 ok, takk for det kanskje jeg kjøper med to par av de :] men hvis jeg skal kjøpe killzone 2 (£34.99) kommer det noen ekstra utgifter da? Jepp, det blir noe dyrt Killzone 2 - 341kr MVA(25%) - 85kr Tollgebyr (fra Posten) - 103kr (forenklet fortolling) Totalt - 529kr ok... kjøper heller killzone 2 i butikken hvis jeg skal ha det da.. da kan jeg vel si at denne er løst?... takk til alle som har postet Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Hvis du vil ha KZ2 nå koster det 389 kr på playx.no Endret 2. mai 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Zaddelion Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg fikk COD4 for en billig penge.. Bare 200 kr,- Farcry 2 er et ellers bra online spill, eneste problem for meg er at Internettet klikker konstant på DET spillet og ingen andre.! Les mer i min tråd for videre informasjon... Lurer litt på når Modern warfare 2 kommer ut, det tror jeg er et Must! Lenke til kommentar
Løberg Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ta ein titt, eller kjøp disse spelene. Du vil ikkje bli skuffa: * Fifa 09 * Killzone * Metal gear solid Noen andre gode er jo: * Ratchet & Clank ( fantastisk gøy) * Paradise City ( Bra bil spel) Have fun Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg fikk COD4 for en billig penge.. Bare 200 kr,- Farcry 2 er et ellers bra online spill, eneste problem for meg er at Internettet klikker konstant på DET spillet og ingen andre.! Les mer i min tråd for videre informasjon... Lurer litt på når Modern warfare 2 kommer ut, det tror jeg er et Must! Er nok et must det, ja Prisguiden har oppgitt slippdato til 10.november. Lenke til kommentar
Zaddelion Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Spiller Modern Warfare, og må si det er det råeste multiplayerspillet jeg har hatt. World At War kom etterpå, og det er helt utrolig dårlig sammenlignet med MW. Det samme gjelder Bad Company. Har ikke spilt Socom eller Killzone. Uansett; prøv Modern Warfare først! Anbefaler det på det sterkeste! Du kan se litt på Farcry 2 også, skal visst være bra. Så sant, så sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå