haakl Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) hei alle sammen! nå nærmer konfirmasjonen seg og jeg skal kjøpe meg en ps3 med noen spill. det jeg trenger hjelp til er hvilke spill jeg skal kjøpe, jeg liker best spill som involverer skyting og jeg vil helst ikke bruke mer enn fem og en halv tusen på ps3 konsoll+1 ekstra fjernkontroll og noen spill... (kan gå litt over hvis det er for en god sak da ) de spillene jeg skal kjøpe:(Endret liste! har tatt bort noen siden jeg kjøper de senere) Call of Duty: Modern Warfare (helt bestemt) Socom: Confrontation (helt bestemt) Metal Gear Solid 4 (helt bestemt) Assasins Creed (har bestemt meg helt for denne etter og ha sett den i butikken ) så, om noen av dere mener at noen av disse spillene er dårlige så skrik ut :] eller om det er noen andre spille som er must have's? har et spørsmål til: burde jeg kjøpe denne: clicky! eller bare kjøpe det i min nærbutikk? Nærbutikk=elkjøp for de som ikke skjønte det :] det er liksom nettbutikk eller i butikken.. er det mye billigere i nettbutikken? Endret 2. mai 2009 av CP-ape Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Spiller Modern Warfare, og må si det er det råeste multiplayerspillet jeg har hatt. World At War kom etterpå, og det er helt utrolig dårlig sammenlignet med MW. Det samme gjelder Bad Company. Har ikke spilt Socom eller Killzone. Uansett; prøv Modern Warfare først! Anbefaler det på det sterkeste! Du kan se litt på Farcry 2 også, skal visst være bra. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg ville ha gått for CoD4 Modern Warfare eller Killzone 2. I tillegg anbefaler jeg deg å sjekke ut Uncharted Drakes Fortune, men dette spillet har ingen multiplayer dersom du liker det. Assassins Creed er for repeterende og har nesten ingen skyting. Socom Confrontation er et mer taktisk skytespil og passer ikke alle. Enkelte av titlene kan du også laste ned som demo fra PSN. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hvis du ikke har spilt det på PC eller xbox, så anbefaler jeg deg Bioshock. Andre must have's: Metal Gear Solid 4 Little Big Planet Uncharted: Drakes fortune Angående Assasins Creed, så syntes jeg det var drikult første halvdel av spillet. Men det er så mye av det samme om igjen og om igjen, så jeg ble litt lei av det midt uti. Lenke til kommentar
ndre Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Eg har ps3 og et spill eg isje har blitt lei av er Little Big Planet. Eg har hatt det siden det kom ut, og spiller det forsatt Synst også Far Cry 2 er velidig bra Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Flere av spillene kan man få til en billig penge da Must haves etter min smak: - Uncharted Drake's fortune - FIFA 09 - LittleBigPlanet - Killzone 2 - Skate 2 Andre gode spill: - MGS4 - GT5P - Fallout 3 - CoD 4 - BF Bad Company Og sikkert enda flere. Både AC og Bioshock er også gode spill. Sjekk i prisguiden så kan du finne flere billig Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg likte ikke LBP, men de spillene du selv har nevnt er ganske gode Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg syns du skal spare deg for Far Cry 2. Det er bra lagd, men altfor kjedelig. Dersom du likte GTA San Andreas syns jeg definitivt du trenger Saints Row 2. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Alle med en PS3 MÅ få med seg Uncharted, og MÅ dessuten ha CoD4: Modern warfare. Killzone 2 og Resistance 2 er også utrolig kule spill. Anbefalles på det sterkeste Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Call of Duty: Modern Warfare og uncharted: Drakes Fortune er løp og kjøp. Killzone2 synes jeg var søppel.....du bør laste ned demoen å sjekke. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 ok, takk for mange svar! nå må jeg sette opp en ny liste igjen... neida Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Kjøper du ikke Killzone 2 nå, så gjør det når prisen synker Anbefaler deg å kjøpe de du får billigst i starten så kan du vente på at prisen på de andre skal synke Lenke til kommentar
haakl Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 (endret) nå har vel absoluttspill.no en del tilbud akkuratt nå? får mange spill for en billig penge der... men anggående Killzone 2 kjøper jeg nok det etterhvert ja, kanskje rundt den 20. mai, altså noen dager etter jeg har kjøpt ps3 Endret 30. april 2009 av CP-ape Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) assasins creed (har bestemt meg helt for denne etter og ha sett den i butikken ) dette var vel det første og eneste jeg tenkte på AC er klart best på PS3, har prøvd det på PC, men det ble bare rot i forrhold. ingenting som å sitte på en stor skjerm å ha full kontroll over sjebnen til ditt mål (som naturlig nok er dyster). kunne ikke valgt bedre edit: jeg for min frl kan ikke fordra førstepersons skytespill på konsoll. i forrhold til PC går det ufattelig tregt og man har generelt sett mye mindre kontroll. selv har jeg Call of Duty 4. bannet mye over kontollene og svanet mus og tastetur hele tiden(kan kjøpes til PS3, btw). det hele var en ubekvem følelse. (hadde det ikke vert for at jeg har en god PC hadde jeg kjøpt mus og tastatur til PS3-en) Endret 30. april 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Selv syntes jeg fps er mye morsommere på konsoll. Det er kanskje litt vanskligere, men det er likt for alle Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Selv syntes jeg fps er mye morsommere på konsoll. Det er kanskje litt vanskligere, men det er likt for alle ikke når man vet man kan myyyyye bedre Lenke til kommentar
haakl Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 har bestemt meg for spill (se første post) men burde jeg kjøpe i butikken med 1 ekstra kontroll eller over nettet? er det stor forskjell på pris liksom? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Når det gjelder spillene dine, så får du mange av de til under 200kr fra f.eks play.com. Disse sender fraktfritt til Norge, og det tar 7-10 dager fra bestilling til du får spillene. Metal Gear Solid 4 - 175kr Assasins Creed - 97kr Call of Duty 4 er derimot vanskelig å få billig. Jeg anbefaler også Giotec triggers til å feste på kontrollene. Du må nesten kikke på prisen i butikkene selv når det gjelder ekstra kontroll. Dualshock 3 ligger stort sett til 500kr i Norge, og kommer sjelden under 200koners grensa fra utlandet. Hvis du bestiller den ps3'n fra nett, så kommer det et fraktgebyr på hvertfall 100kr i tillegg (bare å putte den i handlevogna, så får du se hva frakten kommer på), så om du bør kjøpe den i butikken er bare et enkelt regnestykke. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) [...] Metal Gear Solid 4 - 175kr Assasins Creed - 97kr [...] på spillene står det 15 men i norge er det 18 på begge hehehe hvartfall på assasins creed. men ja, var innom elkjøp i dag... 699 for en dualshock 3 sixaxis kjøper nok over nett fra elkjøp og bestiller de to spillene du linket til i dag men da jeg kjøper de, tilsammen kommer de jo over 200 kr, må jeg betale noe i tilegg da? ja, og du, hva er den gio triggern for noe? Endret 2. mai 2009 av CP-ape Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Fallout 3 mener jeg er et MUST! Den stemningen i Spillet og hele historien og det MASSIVE gameplayet er kjempe gøy VATS systemet er morosamt og selve hele kompotete med "the post apocolyptick Washington DC" er genialt, et spill du må skaffe deg, ga meg 120t + Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå