Gå til innhold

[Løst]ps3, men hvilke spill?

haakl

Anbefalte innlegg

hei alle sammen!

nå nærmer konfirmasjonen seg og jeg skal kjøpe meg en ps3 med noen spill. det jeg trenger hjelp til er hvilke spill jeg skal kjøpe, jeg liker best spill som involverer skyting :devil: og jeg vil helst ikke bruke mer enn fem og en halv tusen på ps3 konsoll+1 ekstra fjernkontroll og noen spill... (kan gå litt over hvis det er for en god sak da :p)

de spillene jeg skal kjøpe:(Endret liste! har tatt bort noen siden jeg kjøper de senere)

Call of Duty: Modern Warfare (helt bestemt)

Socom: Confrontation (helt bestemt)

Metal Gear Solid 4 (helt bestemt)

Assasins Creed (har bestemt meg helt for denne etter og ha sett den i butikken :p)

så, om noen av dere mener at noen av disse spillene er dårlige så skrik ut :] eller om det er noen andre spille som er must have's? :ninja:

har et spørsmål til: burde jeg kjøpe denne:

clicky!

eller bare kjøpe det i min nærbutikk? :p

Nærbutikk=elkjøp for de som ikke skjønte det :]

det er liksom nettbutikk eller i butikken.. er det mye billigere i nettbutikken?

Endret av CP-ape
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller Modern Warfare, og må si det er det råeste multiplayerspillet jeg har hatt. World At War kom etterpå, og det er helt utrolig dårlig sammenlignet med MW. Det samme gjelder Bad Company. Har ikke spilt Socom eller Killzone.

Uansett; prøv Modern Warfare først! Anbefaler det på det sterkeste!

Du kan se litt på Farcry 2 også, skal visst være bra.

Lenke til kommentar

Jeg ville ha gått for CoD4 Modern Warfare eller Killzone 2.

I tillegg anbefaler jeg deg å sjekke ut Uncharted Drakes Fortune, men dette spillet har ingen multiplayer dersom du liker det.

Assassins Creed er for repeterende og har nesten ingen skyting.

Socom Confrontation er et mer taktisk skytespil og passer ikke alle.

Enkelte av titlene kan du også laste ned som demo fra PSN.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har spilt det på PC eller xbox, så anbefaler jeg deg Bioshock.

Andre must have's:

Metal Gear Solid 4

Little Big Planet

Uncharted: Drakes fortune

Angående Assasins Creed, så syntes jeg det var drikult første halvdel av spillet. Men det er så mye av det samme om igjen og om igjen, så jeg ble litt lei av det midt uti.

Lenke til kommentar

nå har vel absoluttspill.no en del tilbud akkuratt nå? får mange spill for en billig penge der...

men anggående Killzone 2 kjøper jeg nok det etterhvert ja, kanskje rundt den 20. mai, altså noen dager etter jeg har kjøpt ps3 :p

Endret av CP-ape
Lenke til kommentar
assasins creed (har bestemt meg helt for denne etter og ha sett den i butikken :p)

dette var vel det første og eneste jeg tenkte på :p

AC er klart best på PS3, har prøvd det på PC, men det ble bare rot i forrhold. ingenting som å sitte på en stor skjerm å ha full kontroll over sjebnen til ditt mål (som naturlig nok er dyster).

kunne ikke valgt bedre :thumbup:

edit:

jeg for min frl kan ikke fordra førstepersons skytespill på konsoll. i forrhold til PC går det ufattelig tregt og man har generelt sett mye mindre kontroll.

selv har jeg Call of Duty 4. bannet mye over kontollene og svanet mus og tastetur hele tiden(kan kjøpes til PS3, btw). det hele var en ubekvem følelse. (hadde det ikke vert for at jeg har en god PC hadde jeg kjøpt mus og tastatur til PS3-en)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Når det gjelder spillene dine, så får du mange av de til under 200kr fra f.eks play.com.

Disse sender fraktfritt til Norge, og det tar 7-10 dager fra bestilling til du får spillene.

Metal Gear Solid 4 - 175kr

Assasins Creed - 97kr

Call of Duty 4 er derimot vanskelig å få billig.

Jeg anbefaler også Giotec triggers til å feste på kontrollene.

Du må nesten kikke på prisen i butikkene selv når det gjelder ekstra kontroll.

Dualshock 3 ligger stort sett til 500kr i Norge, og kommer sjelden under 200koners grensa fra utlandet.

Hvis du bestiller den ps3'n fra nett, så kommer det et fraktgebyr på hvertfall 100kr i tillegg (bare å putte den i handlevogna, så får du se hva frakten kommer på), så om du bør kjøpe den i butikken er bare et enkelt regnestykke.

Lenke til kommentar

på spillene står det 15 men i norge er det 18 på begge hehehe :devil: hvartfall på assasins creed. men ja, var innom elkjøp i dag... 699 for en dualshock 3 sixaxis :( kjøper nok over nett fra elkjøp og bestiller de to spillene du linket til i dag :) men da jeg kjøper de, tilsammen kommer de jo over 200 kr, må jeg betale noe i tilegg da?

ja, og du, hva er den gio triggern for noe?

Endret av CP-ape
Lenke til kommentar

Fallout 3 mener jeg er et MUST! Den stemningen i Spillet og hele historien og det MASSIVE gameplayet er kjempe gøy :dribble: VATS systemet er morosamt og selve hele kompotete med "the post apocolyptick Washington DC" er genialt, et spill du må skaffe deg, ga meg 120t +

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...