pOOf Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) En kompis har et problem med bilen. Lyset i brytere og slikt i dashbordet kommer og går som det vil. Takluka kan kun åpnes i en posisjon, og lukker seg av og til av seg selv. Da går det en stund før den kan åpnes igjen. Høres ut som en elektrisk feil, men hvor i all verden ville dere begynt og feilsøke på noe som dette her? Noen som har noen ideer om hva som er galt? Endret 28. april 2009 av poof Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 da er mine penger på hendlene til vindusviskere og blinkere, fåes brukt fra bla. Norsk Bildelsenter. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 For meg så høres dette ut som feil på ulike kurser. Jeg ville derfor sett at det ikke er noe jordingsfeil. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 At de er ødelagte? Men disse tingene skjer ikke spesifikt når han bruker hendlene. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det trenger ikke skje spesifikt når man bruker hendlene, jeg hadde det samme problemet på en VW vento (golf med rumpe)og det resulterte i noen ganske syke feil, man ikke skulle tro hadde med hendlene å gjøre (bla ABS systemet). men etter å ha forhørt meg litt rundt viste det seg å være et vanlig problem på golf, vento og noen modeller av passat. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Sjekk her etter ny bryter: http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid...w+golf+schalter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå