Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Slutte på pille - spørsmål

Gjest Guest_rev_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_rev_*

Jeg gikk på mercilon i 6-7 måneder, og merket jævlige bivirkninger etterhvert så jeg slutta nå på lørdag. Spørsmålet mitt er, hvor lang tid tar det før jeg begynner å merke at bivirkningene forsvinner? Er drittlei av å være så utrolig sur og gretten og ustabil i humøret, og jeg savner sexlysten min :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vet ikke hvor lang tid det tar.. men har du tenkt å slutte helt på piller, eller bare skifte merke? I såfall, så anbefaler jeg Cerazette, det funka hvertfall for meg.. jeg ble sur og skiftende når jeg brukte Loette, men det blir jeg ikke lenger :)

Lenke til kommentar

jeg blir litt overemosjonell av mercilon :p , tok ca 1 mnd før bivirkningene var borte når jeg slutta en periode.

edit: sexlysten vet jeg ikke. min økte bare. du kan jo prøve rosenrot for å speede den opp =)

Endret av pwned
Lenke til kommentar

Jeg vil slutte helt på piller, ihvertfall foreløpig. Jeg gikk på cerazette før, ble sur og gretten da også :/

Takk for svar :) Beh, jeg håper jeg merker noe før det har gått en måned, jeg er så ustabil at jeg går meg selv på nervene! :p

Lenke til kommentar
Jeg vil slutte helt på piller, ihvertfall foreløpig. Jeg gikk på cerazette før, ble sur og gretten da også :/

Takk for svar :) Beh, jeg håper jeg merker noe før det har gått en måned, jeg er så ustabil at jeg går meg selv på nervene! :p

Ok.. hm.. håper i hvertfall at det ordner seg for deg! ;) kjipt med det der hormon-styret :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...