Gjest Guest_rev_* Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg gikk på mercilon i 6-7 måneder, og merket jævlige bivirkninger etterhvert så jeg slutta nå på lørdag. Spørsmålet mitt er, hvor lang tid tar det før jeg begynner å merke at bivirkningene forsvinner? Er drittlei av å være så utrolig sur og gretten og ustabil i humøret, og jeg savner sexlysten min Lenke til kommentar
Lenetupp Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 vet ikke hvor lang tid det tar.. men har du tenkt å slutte helt på piller, eller bare skifte merke? I såfall, så anbefaler jeg Cerazette, det funka hvertfall for meg.. jeg ble sur og skiftende når jeg brukte Loette, men det blir jeg ikke lenger Lenke til kommentar
pwned Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) jeg blir litt overemosjonell av mercilon , tok ca 1 mnd før bivirkningene var borte når jeg slutta en periode. edit: sexlysten vet jeg ikke. min økte bare. du kan jo prøve rosenrot for å speede den opp =) Endret 29. april 2009 av pwned Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg vil slutte helt på piller, ihvertfall foreløpig. Jeg gikk på cerazette før, ble sur og gretten da også :/ Takk for svar Beh, jeg håper jeg merker noe før det har gått en måned, jeg er så ustabil at jeg går meg selv på nervene! Lenke til kommentar
pwned Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 hehe, det går gradvis over.. også hjelper det veldig på om du tenker at "nå er bivirkningene over! nå skal jeg bare være glad og nyte livet!" Lenke til kommentar
Lenetupp Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg vil slutte helt på piller, ihvertfall foreløpig. Jeg gikk på cerazette før, ble sur og gretten da også :/ Takk for svar Beh, jeg håper jeg merker noe før det har gått en måned, jeg er så ustabil at jeg går meg selv på nervene! Ok.. hm.. håper i hvertfall at det ordner seg for deg! kjipt med det der hormon-styret :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå