zabo- Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hallo, jeg prøver å bruke wine. Installering osv har gått glatt. Men når jeg prøver å kjøre et program, får jeg følgende melding: Could not stat /home/erik/.transgaming/c_drive (No such file or directory), ignoring drive C: Invalid path L"c:windows" for L"windows" directory: does not exist. Perhaps you have not properly edited or created your Wine configuration file, wich is (supposed to be" '/home/erik/.wine/config' Som config har jeg brukt samples-fila, med en ekstra drive (mounta windows hd) :oops: :oops: Lenke til kommentar
Kaare Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Du har lastet ned source fra winex? Isåfall, har du kjørt /tools/wineinstall.sh eller hva det nå het? Lenke til kommentar
Kaare Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 ush, leste litt fort gjennom. tipper det fikser seg når du lager; /home/erik/.transgaming/c_drivee Hvis ikke, så kjør tools/wineinstall.sh, da får du fake_windows + brukelig config. ganske greit egentlig :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå