tyDi Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Hei Fikk ny stasjonær i dag og har installert vista. Etter det installerte jeg nero, pc'n restartet og alt funket bra. Etter det igjen installerte jeg nvidia drivere, restartet, men da kommer den ikke inn på windows i vanlig modus lenger! Etter loading baren har gått fram og tilbake et par ganger får jeg bare No input signal på skjermen! Endret 28. april 2009 av pew Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Prøv å start maskinen i sikker modus ved å trykke F8 under oppstart. Deretter avinstallerer du Nvidia-driveren. Prøv så å restarte maskinen. Lenke til kommentar
tyDi Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 fungerer da jeg uninstaller, men kan dette problemet skyldes en gammel skjerm? Lenke til kommentar
tyDi Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Har XFX GeForce GTS 250, men det står at jeg har standard VGA skjermkort? Splitter ny pc og 7 år gammel skjerm er kanskje ikke så bra miks Endret 28. april 2009 av pew Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Har XFX GeForce GTS 250, men det står at jeg har standard VGA skjermkort? Splitter ny pc og 7 år gammel skjerm er kanskje ikke så bra miks Det er normalt at det vil stå standard VGA skjermkort hvis du har avinstallert Nvidia driverne. Som du sier, et nytt skjermkort går nok ikke så bra sammen med en 7 år gammel skjerm. Antar at skjermen ikke makter opplsøningen til kortet og da får du meldingen "No input signal". Hva er maks oppløsning for den skjermen du har da? Lenke til kommentar
tyDi Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 tjaaa, kunne ikke endre på det egentlig, sto fast på 800 x 600, men har kjøpt ny skjerm og alt funker som det skal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå