Gå til innhold

Trenger hjelp ang kattunger /m mor!


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg fikk meg 2 kattunger for nesten uker siden å det var jo kjempe kjekt! :D

Men nå har jeg ett problem jeg håper noen der ute kan hjelpe meg med!

 

Kattungene og moren har hatt sin egen kasse som di har tilbrakt tid sammen siden kattungene ble født!

Men nå har det oppstått ett problem!?

 

Med en gang vi forlater romme katten og kattungene er på tar hun å flytter kattungene i hjørne av romme (på gulvet)

 

er dette normalt å va kan vi gjøre får at hun skal la di være i kassen?

 

 

Mvh: Kenneth

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde det samme problemet. Katten min ville ha de to plasser; inne i klesskapet og under sofaen. De måtte bare få bo under sofaen, til de var gamle nok til å kravle ut selv :p Bodde i klesskapet den første uka, men så kom den dagen hvor alle hylte, midt på natta :!:

 

Med mindre det er et problem å ha kattene der, så synes jeg du burde ordnet til et lite puserede i hjørnet :)

Lenke til kommentar
Jeg hadde det samme problemet. Katten min ville ha de to plasser; inne i klesskapet og under sofaen. De måtte bare få bo under sofaen, til de var gamle nok til å kravle ut selv :p Bodde i klesskapet den første uka, men så kom den dagen hvor alle hylte, midt på natta :!:

 

Med mindre det er et problem å ha kattene der, så synes jeg du burde ordnet til et lite puserede i hjørnet :)

 

 

det er alleredde gjort! ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

I naturen flytter alltid kattemor ungene når de er noen uker gamle, fordi det lukter blod der de ble født, og det kan tiltrekke seg rovdyr. Så mange huskatter gjør det også, siden instinktene ders sier det. Det beste er å bare tilrettelegge det slik at de kan være der hun vil ha dem, men hvis hun flytter dem ofte kan det være noe som gjør henne utrygg.

Endret av Snor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...