the_lynx Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hei! Så denne musen på illustrertvitenskap.com. Men det stod ikke noen steder hvilken mus dette faktisk var. Er det noen her som har sett denne før? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 ikke sett før, så kul ut, men er ball mus, ergo, ikke aktuell Lenke til kommentar
Folo Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 ekte bollemus ganske pervo vist du kan dansk Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 ekte bollemus ganske pervo vist du kan dansk morsomt men den musa vil jeg ha Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Den der vil ikke jeg ha, den ser vond ut!!! Nøyer meg fint med denne: Lenke til kommentar
Battone Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Den der vil ikke jeg ha, den ser vond ut!!! Nøyer meg fint med denne: Me have same!! Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Dere, ikke kjøp den!! Jeg fikk den da jeg begynte å abonnere på illustrert vitenskap. Det er en DRITTMUS!!! Kjøp den billigste på komplett og den er bedre! Dere er herved advart. Nøyer meg selv med en MS Intellmouse 3.0 Lenke til kommentar
kybgutt Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Testet den musa på en av pc'ene her. Den anbefales ikke. Ikke til vanlig bruk, og iallfall ikke til spilling. Alt for dårlig presisjon. Den ble kjapt lagt i en skuff.. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 ser egentlig ikke så veldi behagelig ut att det gjør noe hell. nei kjøp deg ei ordentlig mus i stedet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå