Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Hey, jeg har tenkt og bestille dempere. Jeg vil helst ha luft visst noen kan bekrefte at det er kvalitets merke Håper på svar så fort som mulig Endret 28. april 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Og så med det samme. Jeg har ikke skjønnt hva som er best. Olje eller luft demper ?? Jeg bruker den tl Downhill, litt trial og masse mer. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Og så med det samme. Jeg har ikke skjønnt hva som er best. Olje eller luft demper ?? Jeg bruker den tl Downhill, litt trial og masse mer. Har selv en kona-stinky-standard demper som er - dobbelt-krona. Den bruker både olje og luft. Men jeg vil si at luft-dempere er best. Endret 28. april 2009 av php_user Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ok, du sjønner jeg har hatt en Scott (noe) og der var det dårlige luft ... Men når man kjøper kvalitets dempere så blir det vell mye bedre Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ok, du sjønner jeg har hatt en Scott (noe) og der var det dårlige luft ... Men når man kjøper kvalitets dempere så blir det vell mye bedre Scott er som europris. Du burde kjøpe sikkelig kvalitet ja. Marzocchi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Må visst gå ned litt i pris siden ingen kom med noen litt billigere Så hva er det beste du får til triksing og downhill, pris rundt 4-5 tusen ?? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Fox 32 F100 går for å være en knallbra demper. Den koster vel veilendende rundt 6 lapper, men mulig du får pruta den ned litt. http://www.foxracingshox.com/bike/09/forks/32_F-SERIES Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ok. Men hvor kjøper man den ?? Jeg vil helst kjøpe fra Norge da PS: Er det noe billigere for sykkeldeler/sykkler i Sverige en i Norge ?? Skal en tur til Piteå om ikke så lenge så.. Lenke til kommentar
Emilfight Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Stikk innom din lokale sykkel butikk og spør om dem kan orne demperne Det var det jeg gjorde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå