superkaisa Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 hei jeg har nettopp laget adsense bruker til nettsiden min. Men hvis je noen gang lager en ny netside hva gjør jeg da?? jeg tror jeg leste at jeg bare kan ha en bruker. og går det an og legge til flere nettsider på en bruker?? de som fårstår hjelp meg vær så snill! Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Er fullt mulig å ha flere nettsider på én bruker. Bare pass på at de holder seg innen retningslinjene. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 takk men hvordan lager jeg adsense til andre nettsider da?? Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Akkurat slik som du gjør til vanlig under "Få annonser". Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 så jeg kan bare ta koden jeg får på en annen nettside?? Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Stemmer, men som jeg skrev tidligere, hold deg innen retningslinjene. Er ganske lett å få brukeren sin stengt. Bruker selv Adsense på en god del sider, og må si man kan tjene en god del med det. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Hurra nå har jeg laget mine to første adsense på nettsiden min :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå