Kongen av Lassa Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Californication (David Duchovny spiller Hank Moody, en forfatter som puler alt med pupper i LA ) Damages (ganske bra thriller der historien går over en hel sesong) Feeks and Geeks (synd det bare kom en sesong av denne, meget bra serie) True Blood (intressant vampyrserie) Terminator - The Sarah Connor Chronicles (historien mellom film 2 og 3) 30 Rock (er bra til tider) Boston Legal er også meget bra i de første sesongene, men den stadige utskiftningen av skuespillerne jeg likte gjorde at jeg datt av i sesong 4. Støtter også Firefly, How I Met Your Mother, Generation Kill, Band of Brothers og Kill Point som er nevnt over her, meget bra serier. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 du mangeler mange legendariske serier i listen din. scrubs entourage supernatural the office how i met your mother alle disse er vel en 6 er på terningen. men siden du har 2 måneder 60 dager med 8-10 effektive timer daglig så kunne stargate være en ide, Lenke til kommentar
- Moradi - Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Takker for alle svar, hjertelig.. Det skal sies at serier som Hotel Cæsar, Paradise hotel og sci-fi ikke er helt min ting.. Selvsakt har jeg sett Band of Brothers som er på toppen av min topp 3 liste, hvordan kunne jeg glemme den.. Takk igjen... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Selvsakt har jeg sett Band of Brothers som er på toppen av min topp 3 liste, hvordan kunne jeg glemme den.. Takk igjen... Da kommer du til å like Generation Kill. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Oz Scrubs House The Office Fantastiske serier alle sammen. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Støtter oppom True Blood nevnet over. My Name is Earl er vel også verdt å nevne. Artig serie om en kis på personlig reprimande for å riktig karma i livet sitt. Om du liker biler kan jeg anbefale animeserien Initial D. Handler kort fortalt om en litt sløv og trøtt kar med et talent for bilkjøring. Mye ungdomsproblemer rundt kjærlighet, utfordringer og det å finne seg selv blandet med bilkjøring og teknisk prat rundt motorer effekt og slikt. Men viktigst av alt; antakelig den feteste musikken til en serie noen sinne (og jeg liker egentlig ikke musikken som er brukt noe særlig, men den passer utrolig inn i denne serien). Obs obs! Se serien med japansk lydspor, den engelske dubingen er horribel med musikk av et ukjent amerikansk collage rock band. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 True blood syns jeg selv er en dritkjedlig serie. -Supernatural -Chuck -Two and a Half Men -How i met your mother -Robin Hood [bBC] -Big Bang Theory (Nerdehumor) -My Name is Earl -Terminator: The Sarah Connor Chronicles -Smallville (Sesong 6-8) -Vernoica Mars Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Lost Scrubs Hustle Family Guy ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå