Gå til innhold

Trenger hjelp, "ny" serie å se på?

Anbefalte innlegg

Liker å se tv-serier men er nå tom for usette serier. Kan du hjelpe meg?? Blir sengeliggende i et par mnd så trenger virkelig hjelp. Tv serier jeg liker og har sett er:

Akutten

Big Love

Brothers and Sisters

Deadwood

Dexter

Friday Night Lights

Frustrerte Fruer

Gossip Girl

Grey's Anatomy

Heroes

Jericho

Lost

NYPD Blue

One Tree Hill

Once And Again

Rescue Me

Rome

Six Feet Under

Sopranos

The O.C.

The Shield

The Wire

Weeds

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg oppdaget nylig Battlestar Galactica, og er helt hekta. Nå tenker du kanskje "uff, ikke sci-fi", men det gjorde jeg også. Serien handler mer om folk enn om teknologi, for å si det sånn. Miniserien er ikke bra, men du må se den for å skjønne hva som har skjedd når sesong 1 starter. Da tar det av. Politikk, religion, forhold mellom mennesker og menneske-kopier. Stadige geniale twister.

Lenke til kommentar

Better Off Ted.

Genial og hysterisk sitcom om en fyr som jobber i et kynisk multinasjonalt konsern. Se en episode eller to og se om du liker den. Jeg falt pladask. Den er fortsatt i sin første sesong da. Bare kommet 6 episoder eller noe.

Lenke til kommentar
(Battlestar Galactica)

Second that! Gaius Baltar er en helt fantastisk rollefigur.

• Farscape (Sci-Fi)
  • Fire Fly (Western møter Scie-Fi)
  • Futurama (Simpsons i Sci-Fi setting)
  • Samurai Jack (Stilistisk tegnefilmserie om en samurai i fremtiden)
  • Star Wars - Clone Wars (10 min tegnede kortfilmer. Ikke forveksl dette med den animerte filmen som kom nylig)
  • South Park
  • Robot Chicken (10 min stop motion komedie med gamle leker. Sjukt artig til tider, men ganske grotesk og voldelig innimellom.)

God bedring!

Lenke til kommentar

paradise ga jeg opp etter de første 10 minuttene i første episode, masse blærer på ett fint hus. latterlig konsept. Anbefaler

24 (mange sesonger å ta igjen.)

prison break (sesong 1 og 4 def. best. :))

Jericho har jeg også hørt veldig mye bra om! :)

Lenke til kommentar

Burn Notice

Ganske så genial serie. Handler om en CIA-agent som plutselig blir svartelista. I søken etter å komme til bunns i hva som skjedde, hvem og hvorfor tar han freelance oppdrag for privatpersoner som han løser ved hjelp av fiffige triks han plukka opp i bransjen. Han har forøvrig kanskje verdens beste B-skuespiller som sidekick (Bruce Campbell). Action/Drama med mange humorinnslag. Anbefales.

Reaper

Nå skal det sies at på gunn av alt for mye annet å se på, har jeg kun sett første episode så langt, men den ga i allefall mersmak. På 21-års dagen til hovedrolleinnhaveren, får han greie på at foreldra hans solgte sjela hans til djevelen før han ble født. Nå er dagen kommet og han jobber nå for djevelen, ved å hente rømte sjeler og bringe dem tilbake. Humor er mye vektlagt her, ihvertfall førsteepisoden.

The Kill Point

Mini-serie på 8 episoder om et bankran utført av en gruppe eks-soldater som ikke gikk helt etter planen. Underholdene nok egentlig, høy cliffhanger-faktor.

Lenke til kommentar

Band of Brothers (best gjennomførte serien jeg har sett. Min anbefaling nummer 1!)

Handler om Easy Company under D-dagen og fram til slutten av andre verdenskrig. Handler mye om hva soldatene gjennomgikk psykisk, samtidig som du får en meget velsmakende dose med actionscener.

Scrubs (Hysterisk morsomt, spesielt sesong 3, 4 og 5)

Handler om en en gruppe som starter som turnusleger.

Utrolig bra komiserie med passelig mye drama :)

Flight of The Conchords sesong 1

Morsom serie om to musikere fra New Zealand som prøver å bli populære i New York.

House (Har ikke sett noen sesonger, men de episodene jeg har sett på TV var utrolig bra)

Prison Break-sesongene er utrolig spennende :) Handler om en som kommer i fengsel med vilje for å bryte ut storebroren sin. 1 sesong handler om selve "utbrytingen" og er den beste etter min mening.

Få med deg iallefall de to første her, de er utrolig bra!

God bedring :)

Endret av gromit190
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...