Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

SDSL med fast IP i Oslo Øst?

Anbefalte innlegg

Jeg er p.t. fornøyd Ventio kunde, men skal flytte (i samme område) og sjekker markedet for andre aktører. Er det noen som kan anbefale en leverandør av SDSL (eller annen teknologi med bra opp og ned hastigheter) med fast IP? Gjerne noen som leverer TV tjenester også, evt. TV tjenester over IP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er p.t. fornøyd Ventio kunde, men skal flytte (i samme område) og sjekker markedet for andre aktører. Er det noen som kan anbefale en leverandør av SDSL (eller annen teknologi med bra opp og ned hastigheter) med fast IP? Gjerne noen som leverer TV tjenester også, evt. TV tjenester over IP.

Avhengig av hvilke alterantiver du har.

1. NextGenTel VDSL2 om du har mulighet

2. Kabel og Fiber om det er utbygd.

Lenke til kommentar
Avhengig av hvilke alterantiver du har.

1. NextGenTel VDSL2 om du har mulighet

2. Kabel og Fiber om det er utbygd.

Takk. Har du noen linker til levr. av fiber i Oslo?

Hafslund (Brebåndsservice), VikenFiber (Lyse) er de jeg kommer på.

Shdsl er unødvendig dyrt.

Lenke til kommentar

Jeg var Catch kunde som ble overtatt av Ventelo og derfor aldri hatt kontakt med dem. Blir litt skremt av dette:

Ventelo problemer

Catch var i alle fall meget proffe. Jeg hadde problemer med Telenor, gikk over til Firstmile (meget bra), men de ble overtatt av NGT og da startet problemene. Gikk deretter over til Catch (hvor jeg har SDSL og fast IP pga server). Men skal flytte ca 1 km og vil ha minst problemer nedetid.

Lenke til kommentar
Mener å huske at DataGuard kan gi deg fast IP uten tillegg i prisen, gjelder ikke bare SHDSL. Mulig du bør ta kontakt og forhøre deg litt.

I eget nett leveres fast IP uansett produkt, så det er rett. I videresolgt nett benyttes DHCP for tildeling av ip-adresse.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...