Curtis Jackson Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Hei har nylig kjøpt meg en Spill pc og lurer egentlig på om jeg vil få fult utbytte av den med windows xp. Jeg foretrekker selvfølgelig å benytte meg av xp da det er dette jeg har brukt i alle år, men vil selvfølgelig gå over til vista ultimate om dette vil forbedre ytelsen i spill. Hva erfaringer/tanker har dere til dette? Endret 28. april 2009 av Curtis Jackson Lenke til kommentar
War Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hvorfor ikke win7? Siden det er en spill pc så vil du vel ha 64bit, og directx10+ Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Er ikke så godt kjent med win 7, hvordan er det med drivere og stabilitet i win 7 da? Lenke til kommentar
War Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Det tipper jeg du finner i win 7 tråden. Alle har vi forskjellige vaner for bruk, men jeg har hatt win 7 på en pc siden betaen kom og alle spill fungerer, skjermkortprodusentene har win 7 drivere osv. Ikke hatt noen problemer så langt. Kom heller med en liste over det du har som må fungere i win 7 tråden. Finner du ikke win 7 driver, prøv vistadriverene. Endret 28. april 2009 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå