thesinner Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hei, jeg har bestillt et par sko fra USA. United States Postal Service var deres transportør. Gikk inn og sjekket track-id'n min i dag og ser at pakken min har blitt forsøkt levert i går formiddag. Det som er rart er at jeg ikke har fått noe forsøkt-levert lapp i postkassa eller klistra på inngangsdøra der jeg bor som er vanlig å få fra UPS og andre liknende budbringere hvertfall. Jeg mener også at de har mobilnummeret mitt, men ingen har ringt meg. Noen som vet hva rutinene til USPS er når en pakke ikke blir mottatt på første forsøk? Hva kan evt. jeg gjøre for å sørge for at jeg får pakken min? Lenke til kommentar
trusk Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Prøv å spor pakken med sporingsnummeret på Posten.no og se om det står noe mer. USPS har ikke egne bud i Norge så alt går med Posten. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Det var nettop det jeg gjorde, gikk inn på posten.no og der sto det at den ble levert på nærmeste post-i-butikk, så jeg gikk bare ned dit med tracking-nr mitt og hentet pakken Problem solved Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå