idunk Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Skal til Tyrkia i morgen, da hadde det vært greit å høre på musikk på flyet. Jeg har en Nokia 5800. Tidligere hadde jeg SE W810i, når jeg slo på den så fikk jeg spørsmål om å starte kun musikkspiller eller hele tlf, veldig greit altså Hvordan slå på kun musikkspiller(flymodus) på Nokia 5800, slik at jeg kan nyte musikk på flyet. På forhånd takk for alle gode tips og vink Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Trykk lett på av/på-knappen, og velg "Frakoplet" (av alle ting...!) Lenke til kommentar
idunk Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Trykk lett på av/på-knappen, og velg "Frakoplet" (av alle ting...!) Tusen takk for hjelpen, det ser ut til å funke det Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 "Frakoplet" (av alle ting...!) Det verste er at det er logisk når man tenker seg om (Den er frakoblet nettet). Men frem til det virker det svært ulogisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå