kikk0 Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 hei! Har eit problem med at bildet flipper når eg spelar cs og det f.eks kjem ein MSN melding opp på skjermen. det blir liksom svart bilde 2sek for så å gå tilbake til normalt. kva er grunnen til det? taker for svar Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 msn krangler med skjermkort driverene Lenke til kommentar
kikk0 Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 det skjer også når eg stiller volumet med logitech tastatur Lenke til kommentar
atrax Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Problemet med Logitech-tastaturet kan du fikse ved å åpne konfigurasjonen til tastaturet. Der skal det være et valg et sted som heter noe sånt som 'Vis knappenes effekt på skjermen'. Ikke ha noe kryss som merker av for det, så slipper du problemet når du skal justere lyd iallefall. Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Angående MSN, så kan du skru av pop-up beskjedene ved å gå på Tools -> Options -> General, for så og hake av "display alerts" boksene. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 skjer nesten det samme med meg når jeg spiller unreal tournament. når jeg får en msn melding så låser hele dritten seg og jeg må restarte. utrolig irriterende! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hehe, har noe av det samme problemet selv i CS. Jeg har et Radeon 8500le kort. Hvis jeg vrir på "lyd-hjulet" får jeg se cs i stillbilder, som ikke er så spennende som man skulle tro. En artig greie var at jeg fikk en "wallhack-effekt" når meldinger kom opp med msn... Fikk noen kills med den ja //sindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå