Gå til innhold

Er Sony E W715 verdt det ekstra kontra W595?

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal ha ny tlf og vil ha en med god batteritid samt den skal være solid og gjerne litt tøff.

Jeg har lest tester på W715 på (amobil) den fikk jo en sekser men ser også at den billigere W595 gjør det bra med en femmer.

Det skiller 1000,- på disse så jeg lurer på om den dyreste er egentlig verdt dette? Gjerne erfaringer fra noen som har disse to.

Har også vurdert W890i som igjen ligger et par hundre lapper under W595 så hva råder man meg til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis f.eks WI-FI er viktig for deg, hadde jeg LETT lagt på litt ekstra og kjøpt w715! her får du også med 8gb minnekort;)

Den har også mye høyere kvalitetsfølse, pga bygge-matrialet.

nei, jeg hadde gått for w715!

Lenke til kommentar
Hvis f.eks WI-FI er viktig for deg, hadde jeg LETT lagt på litt ekstra og kjøpt w715! her får du også med 8gb minnekort;)

Den har også mye høyere kvalitetsfølse, pga bygge-matrialet.

nei, jeg hadde gått for w715!

Vet ikke hva WI-FI er gang jeg da?

Lenke til kommentar

WI-FI=trådløst nett. Det er helt ubrukelig på disse telefonene da de har så dårlig nettleser, man orker ikke surfe noe særlig. W595 er nok 90% mer enn bra nok for deg, bruk litt penger på ekstra minnekort så har du en telefon for fremtiden.

Lenke til kommentar
WI-FI=trådløst nett.

Trådløst fiskegarn? Trådløst ballnett? Wi-fi er et trådløst lokalt datanettverk. Dermed kan du koble opp på trådløse lokalnett (LAN) som f.eks. gir tilgang til Internett, slik at du bruker denne koblingen til å surfe med i stedenfor via mobilnettet (GSM, UMTS).

Det er helt ubrukelig på disse telefonene da de har så dårlig nettleser, man orker ikke surfe noe særlig. W595 er nok 90% mer enn bra nok for deg, bruk litt penger på ekstra minnekort så har du en telefon for fremtiden.

Det er vel strengt tatt skjermen og dens oppløsning som er det største aberet på dagens telefoner. Den beste nettleseren for de som skal lese nyheter og andre ting, Opera Mini, støttes jo av alle telefoner som støtter java.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...