Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg lurer man kaller et UFO og romvesen fobi jeg har? Jeg får helt angst bare jeg ser bilde av et fotgrafi av en UFO(sannsynligvis bløff-bilde,men allikevel) Itillegg får jeg angst av å se romvesener(som angivelig skal være ekte,f.eks Roswell-obduksjonen er et mareritt bare å se bilde av) Jeg er ikke interessert i å diskutere om UFO og romvesener finnes eller ikke,bare lurer på hva man kan kalle fobien og om noen flere her som har det? Så har har jeg fobi mot å være dypt under vann(eller se bilder/film dypt under vann) og itillegg har jeg fobi mot undervannsuhyrer,noen som vet hva det fobiet heter?Eventuelt noen som har det? Lenke til kommentar
qhw9r8B3uA0F3dw Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) PgtoJ6gl6d11vyQt Endret 15. juli 2018 av qhw9r8B3uA0F3dw Lenke til kommentar
Northern_Comfort Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 "Xenofobi blir ofte brukt for å beskrive en frykt eller fremmedhat mot det ukjente" (Wikipedia) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå