Tornerosa Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Jeg har kjøpt meg en ny pc med vista som jeg hadde tenkt å bruke til spilling. Jeg har lastet ned flere av de store spillene fra bigfish og innstalert de. Men når jeg klikker på ikonet for å kjøre spillet skjer det ingen verdens ting (dette gjelder alle spillene) Prøvde å kopiere ett spill til en usb minnebrikke å kjøre den på en annen pc som jeg har med windows 2000, der kom spillet med en gang. Er det noen innstillinger som må gjøres på vista for å kunne kjøre spill? Eller finnes det noen annen forklaring? P.S. Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, så hvis det er feil, kan moderator bare flytte dette til ett annet passende emne. Endret 29. april 2009 av missannie Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Muligens du mangler direct-X eller brannmuren blokkerer det. Hat opplevd begge deler selv... Lenke til kommentar
Tornerosa Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Takk for svar Har innstalert direct-X, men det skjer fortsatt ingen ting når jeg trykker på spill ikonene, prøvde å mikse litt med brannmuren, men ingen forskjell.. Kan det være noe annet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Om det er et eldre spill, så kan du i vista prøve å høyreklikke ikonet og velge kjøre som administrator, eller du kan velge under egenskaper å kjøre det i XP kompatibelt modus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå