abene Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Nasjonal sikkerhetsdag arrangeres for fjerde gang 28.- 30. april 2009. Les mer Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg skal markere dagen med å kjøre killdisk på maskinen min(40 overskrivninger), fylle den med betong og senke den i havet. Det burde holde... (eller kanskje jeg skal laste ned secunia PSI) Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Mange virksomheter lever farlig. De har ikke sett alvoret, eller i tilstrekkelig grad tatt seg råd til å sikre sine datasystemer og informasjonen som ligger der. Sikkerhet koster faktisk penger. Det er også noe som heter anbud, der den som underselger seg mest vinner kontrakt. For å gå i pluss så driter man i svært mange investeringer og håper på at det går bra. For det er skjelden anbudskontrakter inneholder noe spesielt om sikkerhet/kvalitet. Helt normalt det. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Microsoft står på Sponsorlista så, hvet ikke helt om jeg skal ta dette noe seriøst. Lenke til kommentar
joffeloff Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Microsoft står på Sponsorlista så, hvet ikke helt om jeg skal ta dette noe seriøst. Jahahaha, det blir vel fine referanser til å abonnere på svinedyr antivirus i stedet for å bruke ordentlig operativsystem.. Lenke til kommentar
ZubZeroo Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Veldig bra arrangement i Tromsø. Stå på NorSIS! Ser fram til neste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå