egils Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Heisan, jeg prøver å hjelpe en venninne som har mistet mannen sin. Han hadde en pc med win 2000 . den brukte han passord på og nå kommer hun ikke inn på pc,en. Er det mulig å komme inn på pc,en eller må man bare formatere? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Du trenger ikke formatere, bare reinnstallere windows 2000. da vil alle innstillinger bli standard, men dokumenter o.l. vil bli beholdt og da forsvinner alle brukerkontoer + passord. Lenke til kommentar
egils Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Tusen takk for hjelpen !!! Lenke til kommentar
frg Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Har du prøvd å logge deg inn som administrator med blankt passord? Det er mange maskiner som er installert uten adminitrator passord..... Lenke til kommentar
egils Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 nei jeg har ikke prøvd, jeg har bare vært der i 5 minutter. Hadde ikke tid til mer når jeg var der, men de hadde sittet i flere dager og prøvd med alt de kunne komme på av ord. den sto på administrator ved oppstart men jeg prøvde ikke uten passord, får vel prøve det først. Lenke til kommentar
frg Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Du kan også prøve å lese her: http://www.petri.co.il/forgot_administrato...or_password.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå