Itw Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Heisann Er ute etter programvare som vil la meg sende en dirkekte video tile en annen bruker av skrivebordet mitt i live? Noen som vet om det finnes noe slikt? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 finnes mye slikt. prøv teamviewer, genialt for enkel bruk. men hvis du tenker mer avansert, f.eks spilling osv må du nok bruke noe som koster. VNC er en god programvare. bruker du XP er det også remote desktop innebygd og via msn kan man bruke remote assistance. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Ah selvfølgelig VNC at jeg ikke tenkte på det... Bruker det jo hele tiden for og fjernstyre servern. Eneste er at på ene pc'n kommer det inn en video stream fra ett kamera, og bildet av det vil jeg sende over nett.. Vet du av noen program som er ment for slikt? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 nei da vet jeg ikke om noe, prøv google. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Okei tusen takk. VLC kan jo funke da, så skal sjekke litt opp om det. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå